10.10.2024 11:15

Amazon сатып алушыларды тарту үшін Whole Foods супермаркеттерінде шағын қоймаларды сынақтан өткізеді

Amazon (AMZN) көптеген сатып алушыларды тарту және басқа азық-түлік дүкендері тарапынан бәсекелестікті төмендету стратегиясы шеңберінде Whole Foods супермаркеттеріне шағын қоймалар қосуды тестілеуді бастайды.

Компания Филадельфия маңындағы Whole Foods супермаркетінің жанында орналасатын шағын қойма салуда. Жұмыс аяқталғаннан кейін келесі жылы сатып алушылар Amazon веб-сайтынан және Amazon Fresh онлайн-сервисі арқылы тауарларға тапсырыс бере алады, олар Whole Foods-тан сатып алып, есеп айырысу кезінде оларды дүкеннен ала алады.

Нэшвиллдегі Amazon қоймасының жанында өткен баспасөз іс-шарасында Amazon жаһандық азық-түлік бизнесінің өнімдері мен технологиялары бойынша командаларды басқаратын Ананд Варадараджан аяқталған нысанның макетін көрсетті. Шағын автоматтандырылған қойма Whole Foods ғимаратымен қосылады, онда роботтар шұлықтар, газдалған бөтелкелер немесе теннис ракеткалары сияқты тауарларды жинап, жеткізеді және оларды сатып алушы алу үшін пакеттерге салады.

Мұндай ынтымақтастық сатып алушыларға Whole Foods дүкендерінде ұсынылмаған негізгі өнімдерді, мысалы, Pepsi газдалған сусындар мен Kellogg's үлпектерін сатып алуға, сондай-ақ Amazon-дың ауқымды онлайн каталогына қол жеткізуге мүмкіндік береді.

Amazon сатып алушылардың басқа азық-түлік дүкендеріне «артық сапарларын» болдырмауға тырысатынын мәлімдеді. Drive Research компаниясының сәуір айындағы зерттеуіне сәйкес, орташа американдық үнемдеуді арттыру, тауарлардың кең ассортиментін таңдау немесе әр дүкенде әртүрлі акцияларды пайдалану үшін апта сайын екі түрлі супермаркеттен сатып алады.

Amazon көптеген жылдар бойы американдықтар үшін киім немесе электроника сияқты басқа санаттармен салыстырғанда ең қымбат болып табылатын азық-түлік нарығында үлкен үлеске ие болуға ұмтылды. Алайда Amazon сондай-ақ Walmart, Kroger және Albertsons сияқты ойыншылар, сондай-ақ өңірлік ритейлерлер тарапынан қатаң бәсекелестікке тап болады.

2017 жылы Amazon Whole Foods сатып алуға $13,7 млрд жұмсады, бұл компанияның алдыңғы кез келген мәмілелер үшін төлеген сомасынан 10 есе артық. Сонымен қатар, Amazon азық-түлік ұсыныстарының өсіп келе жатқан желісін іске қосты, соның ішінде жеткізу қызметі мен Amazon Fresh жеке супермаркеттер желісі.

«Whole Foods сатып алу сәтті болды, егер сатып алынған желіде сатып алушылардың мақсатты аудиториясы осы желідегі тауарлардың шектеулі таңдалуынан жеткілікті шектеулі болғанын ескермегенде. Whole Foods желісінің дүкендеріне роботталған шағын қоймаларды енгізу арқылы Amazon бұл олқылықтың орнын толтыруға тырысады. Егер жаңашылдықты тестілеу сәтті өтсе, онда жақын арада Whole Foods желісінің сатып алушыларына тәтті газдандыру және чипсы сияқты «зиянды» өнімдер, сондай-ақ азық-түлікке жатпайтын тауарлардың неғұрлым кең таңдауы қолжетімді болады. Жаңалық АҚШ-тың барлық бөлшек саудасында серпіліс болуы мүмкін, алайда Amazon-дың оны енгізудің бастапқы кезеңінде қысқарып қана қоймай, керісінше өсуі мүмкін шығындарына оның болашақтағы әсері әлі толық анық емес», - деп атап өтті Freedom Finance Global жетекші сарапшысы Наталья Мильчакова.