26.12.2024 18:12

Mastercard: АҚШ-та мерекелік бөлшек сауда өткен жылғы көрсеткіштен асып түсті

АҚШ-та бөлшек сауда 1 қарашадан 24 желтоқсанға дейінгі кезеңде 3,8% -ға өсті, себебі жоғары бәсекеге қабілетті мереке маусымында сатуды ынталандыру үшін қарқынды жарнама тұтынушыларды қосымша сатып алулар жасауға итермеледі. Сатылымның секірісі бір жыл бұрын 3,1% -ға өсті және қыркүйектегі Mastercard болжамынан 3,2% -ға асып түсті. Бұл ретте маусымның соңғы бес күніне барлық мерекелік шығыстардың 10% тиесілі болды. Walmart (WMT), Target (TGT) және Amazon.com (AMZN) сияқты ірі ритейлерлер жоғары бәсекеге қабілетті мерекелік сату маусымы жағдайында клиенттерді тарту үшін жарнамалық акциялардың қарқындылығын күшейтті. «Мерекелік сатып алулар маусымы тұтынушының портретін анықтады, ол дайын және шығындалуы мүмкін, бірақ құндылықты іздестіруді қозғайды, мұны ірі жарнамалық акциялар кезеңінде, бірінші кезекте интернеттен көруге болады», — деді Mastercard Economics Institute бас экономисі Мишель Мейер.