06.05.2025 15:25

Shein және Temu АҚШ-тың баж салығын енгізуіне байланысты Еуропадағы жарнама көлемін арттырады

Қытайдың жедел сән платформалары Shein және Temu сәуірде америкалық нарықтан назар аудару үшін Еуропадағы сандық жарнама шығындарын күрт арттырды, деп хабарлайды Reuters агенттігі.
Ең ірі өсім Франция мен Ұлыбританияда тіркелді: Shein шығыстары тиісінше 35% -ға, ал Temu — 40% -ға және 20% -ға өсті.
Бұл қадам ритейлерлердің жаңа шындыққа бейімделуге деген ұмтылысын көрсетеді: АҚШ-та 2 мамырдан бастап de minimis жеңілдікті режиміне тыйым салу күшіне енді, бұл бұрын құны $800-ге дейінгі тауарларды бажсыз әкелуге мүмкіндік берді, деп жазады Reuters. Дәл осы тетік америкалық нарықта арзан тауарлар сатылымының өсуіне ықпал етті, онда компаниялар табыстың негізгі үлесін алды.
Бұған дейін АҚШ-қа Қытай мен Гонконгтан $800-ден аспайтын тауарларды импорттау бажынан босатқан De Minimis американдық заңының күшін жою қытайлық сатушыларға арзан киім, аяқ киім және аксессуарлар сатып алушыларының сұранысына әсер ететіндіктен, кірістердің азаюына және тіпті шығынға ұшырауына да қауіп төндіреді, дейді Freedom Finance Global жетекші сарапшысы Наталья Мильчаков. Қытай тауарларына жоғары баж салығы жоқ Еуроодақ пен Ұлыбритания нарықтарында сатуды ұлғайтуға тырысып жатқаны қисынды.