22.05.2025 14:05

Nike Amazon-ға оралып, ересектер өнімдерінің бағасын көтереді

Nike (NKE) компаниясы 2019 жылы платформадан кеткеннен кейін алты жылдан кейін Amazon алаңына қайтып оралатынын жариялады, деп жазады Reuters.
Сол кезде бренд өз дүкендері мен онлайн-арналары арқылы тікелей сатуға назар аударуды шешті. Енді, бәсекелестіктің күшеюі және басшылықтың ауысуы аясында — оның ішінде жаңа CEO Эллиот Хилл — компания дистрибуция стратегиясын қайта қарайды және нарықтағы жоғалтқан позициясын қайтаруға ұмтылады.
Сонымен қатар Nike келесі аптаның басынан бастап ересектерге арналған бірқатар тауарлардың бағасын көтереді. Қымбаттау $2-ден $10-ға дейін болады, ал $100-ден $150-ге дейінгі ауқымдағы аяқ киім $5-ке қосылады. $150-ден қымбат модельдер $10-ға қымбаттайды, алайда $100-ге дейінгі аяқ киім бағасы өзгеріссіз қалады. $155 тұратын аты аңызға айналған Air Force 1 кроссовкасы да көтерілмейді. Балалар тауарлары, әсіресе мектеп сатып алу маусымы қарсаңында өзекті болып отырған тауарлар бұрынғы баға диапазонында қалады.
Компания бағаны түзетуді тарифтік саясатпен тікелей байланыстырмаса да, өзгерістер жалпы инфляция мен Қытай мен Вьетнамдағы өндірісті қоса алғанда, шығындардың артуы аясында болып жатыр. Nike тұтынушылардың нарықтық жағдайлары мен мінез-құлқын ескере отырып, баға белгілеу стратегиясын үнемі қайта қарайтынын баса айтады.
Аяқ киімнің, киімнің және спорттық мүкәммалдың Nike бағасының күтілетін өсуі АҚШ-та импорттық тауарларға, ең алдымен қытай тауарларына баж салығын енгізудің салдарына байланысты болуы мүмкін, деп болжайды Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова. Егер АҚШ пен шет елдерде тұтынушылар сұранысына кері әсер ететін инфляция күрт өспесе, бағаның аздап өсуі компанияның болашақтағы қаржылық нәтижелеріне оң әсерін тигізуі мүмкін.