28.05.2025 16:10

General Mills қайта құрылымдауға байланысты тоқсанына $70 млн көлеміндегі шығындар туралы хабарлайды

Америкалық тамақ корпорациясы General Mills (GIS), Cheerios, Nature Valley және Blue Buffalo брендтерін өндіруші, тиімділікті арттыруға және шығындарды азайтуға бағытталған көпжылдық қайта құрылымдау бағдарламасын іске қосатынын жариялады, деп жазады Reuters.
Жоспарды жүзеге асыруға жұмсалатын жалпы шығын $130 млн шамасында, оның $120 млн шамасында ақшалай төлемдер болады. Бағдарламаның негізгі аяқталуы 2028 қаржы жылының соңына белгіленген.
Реттеуші органдарға берілген құжаттарға сәйкес шамамен $70 млн шығын ағымдағы тоқсанда танылады. Олардың негізгі бөлігі «нысаналы ұйымдастырушылық іс-қимылдар» шеңберінде демалыс жәрдемақыларын төлеуге байланысты. Компанияда түсіндіргендей, бұл қадамдар ресурстарды қайта бөлу, инновацияларды қолдау және ұзақ мерзімді бәсекеге қабілеттілікті нығайту үшін қажет.
Компания өзгерістердің бүкіл кезеңінде оның қаржылық нәтижелеріне қысым көрсететін бизнесті ауқымды көпжылдық қайта құрылымдау үдерісінде тұр, деп атап көрсетеді Freedom Finance Global-дың жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова. Бірақ қайта құрылымдау американдық жастардың салауатты өмір салтын ұстануына байланысты чиптер мен тұздалған тағамдарға деген сұраныстың төмендеуіне байланысты қажет, бірақ компания жақын арада капиталдандырудың өсуін құрбандық етуге тура келеді.
Бастама Солтүстік Америкадағы тұрақсыз сұраныс жағдайында — тұздалған тағамдар мен үй жануарларына арналған жем-шөп сегменттерінде іске асырылуда, онда өз маркасының брендтері тарапынан бәсекелестік күшейген. Наурызда General Mills сату мен пайда бойынша жылдық болжамды төмендетті. Компания трансформациялау бағдарламасы 2026 қаржы жылында $100 млн үнемдеуге мүмкіндік береді деп есептейді.