29.05.2025 19:15

Salesforce АИ арқасында инженерлерді жалдауды қысқартады және миллиондарды үнемдейді

Salesforce (CRM) компаниясы жасанды интеллект құралдарын енгізу оған жаңа қызметкерлерге, әсіресе әзірлеу және клиенттік қолдау бөлімдеріне деген қажеттілікті едәуір азайтуға мүмкіндік бергенін мәлімдеді, деп жазады Bloomberg.
Қаржы директоры Робин Вашингтонның айтуынша, AI өнімділікті арттырады және команданы кеңейту қажеттілігін төмендетеді: «Біз бұл құралдарды көмекші ретінде қарастырамыз, бірақ олар бізге аз жалдауға және жұмыс істеп тұрған қызметкерлердің өнімділігін арттыруға мүмкіндік береді деп үміттенемін».
Атап айтқанда, 2025 жылы компания қолдау қызметінің 500 қызметкерін ұйым ішіндегі басқа рөлдерге ауыстырған, бұл шамамен $50 млн. үнемдеуге мүмкіндік береді. Қаңтар айының соңында Salesforce қызметкерлерінің жалпы саны 76,5 мың адамды құрады.
Техникалық бөлімшелердегі жалдаудың қысқаруына қарамастан, Salesforce сату командасын кеңейтуді жалғастыруда: қазір онда 13 мыңға жуық қызметкер жұмыс істейді және 2025 жылы 22%-ға өсу жоспарланып отыр. Осы жылдың басында компания 1 мыңнан астам адамды жұмыстан шығарып, ИИ және сату саласындағы мамандарды іріктеуді күшейтті.
Salesforce АҚШ-тағы алғашқы IT-корпорациялардың бірі болды, онда АИ инженер-бағдарламашылардың едәуір бөлігін алмастырады және АИ енгізу Salesforce-ға шығындарды $50 млн-ға қысқартуға мүмкіндік береді, бірақ бұл ретте босатылатын 500 қызметкер басқа бөлімшелерге жұмысқа ауыстырылуы мүмкін, деп атап көрсетеді Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.
Корпорация биыл инженерлер санын 8% -ға қысқартуды жоспарлап отырғанымен, сату бойынша менеджерлер санын 22% -ға арттыру жоспарлануда, бұл корпорациялардың бизнес-процестеріне AI жаппай енгізу міндетті түрде жаппай жұмыссыздыққа әкелмеуі тиіс екенін, ал бизнестің персоналды неғұрлым тиімді басқаруға мүмкіндігі болатынын дәлелдейді.