31.05.2023 14:43

Неліктен Shopify онлайн сауда платформасы шығынға ұшырайды

Бөлшек сауда инфляция мен макроэкономикалық белгісіздіктің өсуіне байланысты қиын кезеңдерді бастан кешіруде. Интернет-дүкендер де ерекшелік емес және бұл жағдай Shopify Inc-ке мүмкіндік бермейді. (NYSE: дүкен) пайда табу. Бұл Электрондық коммерция платформасына үлкен кедергі бола ма?
Пандемияның ерекше өткір кезеңінде, көптеген сауда орталықтары жабылған кезде, Shopify сатылымдарды тез арттырды және бірнеше тоқсан қатарынан оң операциялық пайда көрсетті. Ағымдағы экономикалық жағдай Shopify платформасында тұтынушылық белсенділіктің төмендеуіне әкелді. Бірақ соған қарамастан, платформадағы жалпы сатылым бірінші тоқсанда жылына 15% - ға өсіп, шамамен $50 млрд құрады, компания атап өткендей, сатушылар көбірек қызметтер мен шешімдерді сатып алады. Дегенмен, басшылық жылдың екінші жартысындағы қаржылық көрсеткіштерге қатысты консервативті үміттерді сақтайды.

Сонымен қатар, соңғы тоқсанда Shopify-тің операциялық шығыны, кірістің өсуіне қарамастан, $193 миллион долларды құрады, бұл 2022 жылдың бірінші тоқсанында $98 миллион долларлық операциялық шығыннан екі есе көп. бұл компания үшін өте жақсы нәтиже емес, ол сатылымның жоғары деңгейіне жеткен сайын GAAP негізіндегі кірістілікке біртіндеп жақындауы керек.
Оң жағы - бұл Shopify-да қалатын өсу кеңістігі. Сент-Луистің Федералды резервтік банкі, 2023 жылдың бірінші тоқсанында онлайн-сатып алу АҚШ-тағы барлық бөлшек сауданың тек 15,1% -. құрайтынын атап өтті. Бұл дегеніміз электрондық коммерция платформалары екі таңбалы өсу қарқынын сақтай алады, өйткені көбірек сатып алу цифрлық арналарға ауысады.
30 мамырдағы сауда-саттықта SHOP акциясы $58,19 болды.