16.06.2023 04:13

Uber қатысу географиясын реттейді және жарнамаларды қосады

Uber Technologies Inc. (NYSE: UBER) технологиялық компаниясы мақсатты көрсеткіштерге қол жеткізе алмаған кейбір аймақтарда қатысуды тоқтату ниеті туралы мәлімдеді. Сондай-ақ,  компания жарнама қызметін жаңа табыс көзі ретінде қосты.  


Uber Technologies басшылығы Италияда азық-түлік жеткізу бизнесін жабатынын, сондай-ақ, Израильдің жолаушылар тасымалы нарығында жұмысын тоқтататынын айтты. Бұл қадамдар компанияның алға қойған мақсаттарына— аймақтардың көшбасшысы немесе кем дегенде екінші ірі жеткізуші болуына жете алмағанына  байланысты.  Солай, Uber Technologies Италияда азық-түлік жеткізу саласында Just Eat және Glovo, сондай-ақ Израильдің такси және каршаринг нарығында Gett Taxi және Yango қызметіне жол бермек. Осылайша, компания өзі үшін табысты аймақтарға назар аударады. Еуропада ең үлкен нарықтар Ұлыбритания, Франция, Испания және Германия болып табылады. 


Uber Technologies-тің тағы бір жаңалығы – бұл Uber Eats, Drizly және таксиге тапсырыс беру бағдарламаларындағы бейне жарнамалар болып келеді.  Жақын арада пайдаланушылар қолданбада толық көлемді бейне жарнамаларды көреді, мысалы, жүргізушінің келуін күтіп отырғанда. Aл,  Uber Eats қосымшасындағы жарнамалар  клиенттер тапсырыс бергеннен кейін жеткізілім келгенге дейін  ойнатылады. Басшылықтың айтуынша, жарнаманы сату Uber Technologies  өсу стратегиясының негізгі бөлігі болып табылады. Осы жылдың басында компанияның белсенді жарнама берушілер базасы өткен жылмен салыстырғанда 80%  өсті.  Компанияның соңғы есебіне сәйкес, Uber Technologies жарнамасын 2022 жылдың соңғы тоқсанындағы 315 000-мен салыстырғанда, 2023 жылдың бірінші тоқсанында 345 000 сатушы сатып алған. Осы аптада Uber Technologies өз өнімдерін АҚШ-та ұсынады, ал осы жылы кейінірек  Ұлыбритания, Франция және Австралия нарықтарына шығады. Uber Technologies жоспарына сәйкес, қызметтердің айқаспалы жарнамасын пайдалану көзделіп отыр. Мысалы, мейрамхана баратын жерді  оның орындарының бірінің жанында орналасқан жолаушыға таргетинг орнатып, жол жүруге арналған қолданбасында жарнамаларды іске қоса алады. 


15 маусымдағы сауда-саттықта UBER акциясы 43,36$  құрады.