20.09.2023 12:13

АҚШ Конгресі Tesla-ның қытайлық аккумулятор өндірушісі CATL-мен қарым-қатынасына қызығушылық танытады

Tesla (TSLA) қытайлық аккумулятор өндірушісі CATL-мен қарым-қатынасы туралы сөйлесуді сұрады. Бұл мәселелер конгрессте республикашылар арасында АҚШ-тағы электромобильдерге субсидиялар қытайлықтар сияқты шетелдік ұйымдарға дұрыс түспеді деген күдік туындады.
Комитет төрағасы Джейсон Смит, Tesla компаниясының бас директоры Илон Масктан электромобиль өндірушісінің CATL-мен келісімшарттары бар-жоғын немесе оны жасауды қарастырып жатқанын сұрады.
Смиттің айтуынша, комитет CATL электромобиль өндірушілерімен келіссөздер жүргізуге тырысуы мүмкін деп алаңдайды, күдіктер Ford Motor компаниясына түсті. Конгресстегі республикашылар Ford Motor компаниясының әлемдегі ең ірі аккумулятор өндірушісі CATL технологиясын қолдана отырып, Мичигандағы аккумулятор зауытын салуға жоспарланған  $3,5 миллиард долларлық инвестицияны зерттеп жатыр.
Оған Ford Motor «АҚШ салық төлеушілерінің доллары шетелдік алаңдаушылық тудыратын компанияларға емес, американдық өндірушілерге қолдау көрсетуі керек» деп мәлімдеді. Компания өзінің жоспарланған аккумуляторлық зауытын «тек мақтан тұтатын американдық компания Ford иелігінде және бақылауында» деп қорғады.

Күдік толқыны қазір Конгресс жұмыс істеп жатқан заңның аясында пайда болды. Ол аккумуляторлық батареялардың кез келген компоненттерін "шетелдік алаңдаушылық тудыратын ұйым"жасаса немесе жинаса, электромобильдерге салық жеңілдіктеріне тыйым салуды көздейді. Осылайша, Америка Құрама Штаттары қытайлық компанияларды жеткізу тізбегінен шығаруға тырысады. Заң 2024 жылы дайын батареялар үшін және 2025 жылы оларды өндіру үшін қолданылатын маңызды минералдар үшін күшіне енеді. Мәселе мынада, сол «шетелдік алаңдаушылық тудыратын ұйымның» критерийлері қандай, осы уақытқа дейін бірде-бір шетелдік аккумулятор жеткізушісі мұндай деп белгіленбеген.