21.09.2023 05:17

ServiceNow барлық жұмыс процестеріне генеративті AI қосты

ServiceNow Inc. (NYSE: NOW) корпоративтік бағдарламалық қамтамасыз етуді жеткізуші компания платформалар жасанды интеллект (AI) алгоритмдерін енгізу арқылы өзінің кеңеюін жариялады. Шын мәнінде, бұл NOW платформасындағы барлық жұмыс процестеріне AI енгізу туралы және компания еңбек өнімділігін арттыруға мүдделі жаңа клиенттерді тартуға сенеді.
 
ServiceNow кадрлар бөліміне арналған шешімдерге, клиенттермен жұмыс істеуге арналған құралдар жиынтығына (CSM) AI қосты, сонымен қатар чатбот, виртуалды көмекші, ақылды іздеу және т.б. бұл үшін компания өзінің генеративті AI моделін жасады және енді оны әртүрлі тапсырмаларға бейімдей алады.
Сонымен қатар, ServiceNow киберқауіпсіздікке жауапты ат басшыларына арналған AI құралдарын қосты. Кибершабуылдар саны екі таңбалы қарқынмен өсуде және кем дегенде киберқауіптерді анықтау және шабуылдар туралы жедел ескерту үшін жаңа автоматтандыру құралдары қажет.
 
ServiceNow идеясы қажет болуы мүмкін ұйымның кез келген бөлімінде генеративті AI-ны жылдам енгізу мүмкіндігі болып табылады.
Бұл идея түпнұсқа емес. Барлық жетекші әзірлеушілер AI технологияларын мүмкіндігінше жылдам енгізуді ынталандыруға тырысады, өйткені олар мұны АТ қызметтерін сатудың баяулауының жаңа өсу нүктесі ретінде қарастырады.
 
ServiceNow әртүрлі ұйымдардың тұтынушылармен өзара әрекеттесуін автоматтандыратын қызметтер арқылы жаңа тапсырыстарды тартуды күтеді. Бұл бағытта Автоматтандыру және еңбек өнімділігін арттыру құралдарына үлкен сұраныс бар.
 
Жалпы, Goldman Sachs болжауынша, генеративті АИ алдағы 10 жылда әлемдік ЖІӨ-ні $7 трлн-ға арттыруға қабілетті.
 
20 қыркүйектегі сауда-саттықта NOW акциясы $570,55 болды.