02.10.2023 15:02

Nike 2024 қаржы жылының I тоқсанына есебі

Nike (NKE) бейсенбіде нарықтар жабылғаннан кейін 2024 қаржы жылының I тоқсанының нәтижелері туралы есеп берді. Спорттық аяқ киім мен киім индустриясындағы көшбасшының кірісі соңғы екі жылда алғаш рет консенсустан төмен болды, бірақ жалпы маржа мен пайда нарық күткеннен асып түсті. Солтүстік Америкада сатылым 2% - ға төмендеді, бұл Nike үшін ең үлкен нарық, бірақ қатысудың әрбір басқа аймағында өсті.

Тоқсан қорытындысы бойынша табыс $12,94 млрд құрады, жылдық салыстыруда 2% - ға ұлғайып, Factset $13,2 күту консенсусына сәл жетпей қалды. Олардың ішінде Nike бренді $12,35 млрд (+3% ж/ж), Sonverse $588 млн (Азиядағы өсіммен ішінара өтелген Солтүстік Америкадағы сатылымның төмендеуіне байланысты 9% ж/ж төмендеу) болды.

Nike-тің жеке дүкендері (DTC) арқылы сатудан түскен табыс $5,4 миллиард долларды құрады (тоқсан бұрын vs жалпы кірісінің 42% 43%), бұл өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 6% - ға өсті. DTC өсімі барлық қатысу аймақтарында байқалды. Талдаушылармен болған қоңырауда компания өз дүкендеріндегі ж/ж трафигінің екі таңбалы өсуін атап өтті.

Nike брендінің аймақтық кірісі Солтүстік Америкада және EMEA-да күткеннен жоғары болды, бірақ Қытай мен APLA аймағында күткендей болмады:

- 44% Солтүстік Америка нарығына түсті (2024 жылдың 1-тоқсанының 2023 жылға қарай төмендеуі: -2% және -1% бағамдық айырмашылықтарды есепке алмағанда), 

- 29% - EMEA нарығына (ж/ж өсімі: бағамдық айырмашылықтарды ескермей 8% және 6%), 

- 14% - Қытайға (ж/ж өсімі: бағамдық айырмашылықтарды ескермей 5% және 12%), 

- APLA-да қалған 13% (бағамдық айырмашылықтарды есепке алмағанда 2% ж/ж және 3% өсім).

Жалпы маржа 44,2% құрады, нарық күткеннен 43,7% жоғары, өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда шамамен 10 ПМУ-ға төмендеді, бұл компанияның баға саясатымен ішінара өтелді. SG&А үлесі кірістің 31,8% құрады, (FS консенсусы 33,2%, 91 ПД ж/ж өсімі), ал EBIT бойынша кірістілік 12,5% құрады, бұл FactSet консенсусынан 10,7% жоғары және бір жыл бұрын 14,5% төмен.

Сұранысты құру шығындары $1,1 миллиард долларды құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 13%-ға өсті, бұл негізінен жарнама мен маркетинг шығындарына байланысты. Операциялық үстеме шығыстар негізінен жалақыға байланысты шығындарға, NIKE DTC сегментіндегі өзгермелі шығындарға байланысты 2%-ға $3  млрд-қа дейін өсті, бұл ішінара технологияға инвестициялардың төмендеуімен өтелді.

Пайда $1,45 млрд құрады, 1% - ға төмендеді, таратылған акцияға - $0,94 ($0,76 консенсусқа қарсы), өсім 1% ж/ж. 

Есепті тоқсанда қорлар $8,7 млрд долларды құрап, 10% - ға төмендеді. Негізінен тауарлы-материалдық қорлардың азаюына байланысты, бұл ішінара ассортименттің өзгеруімен және өнімнің өзіндік құнының жоғарылауымен өтелді.

Тоқсандағы көтерме сауда өткен жылдың деңгейінде қалып, $7 миллиард долларды құрады. Менеджмент Nike барлық арналарда, соның ішінде делдалдарда және тікелей клиенттермен кездесуге дайын екенін атап өтті. Сатушы Dick's Sporting Goods-ке негізгі серіктестердің бірі ретінде ризашылығын білдірді және ол әлі де екі тоқсан қатарынан сатылым мен пайданың төмендеуін бастан өткерген Footlocker-пен бизнесін қайта қарау үстінде екенін атап өтті. Сондай-ақ, қоңырауда бірде-бір серіктес Nike жалпы көтерме сегментінің сатылымының орташа бір таңбалы пайызынан аспайтыны атап өтілді.

Компания акционерлерге кері сатып алу ($1,1 млрд) және дивидендтер ($524 млн) арқылы $1,7 млрд қайтарды. 2022 жылы бекітілген $18 млрд акцияларды сатып алудың 4 жылдық бағдарламасы аясында тағы $12,6 млрд қалады.

Компания 2024 жылға арналған жылдық болжамды растады. Компания сондай-ақ жалпы маржа 2023 қаржы жылымен салыстырғанда 140-160 ПМУ-ға өседі деп күтеді (валюталық ауытқуларға байланысты 50 ПМУ-ға өсуді есепке алмағанда), бұған екінші тоқсанның ортасынан бастап теңіз тасымалына қолайлы тарифтер және алдыңғы жылмен салыстырғанда жеңілдіктердің қысқаруы ықпал етеді. Коммерциялық және әкімшілік шығындардың өсуі кірістің өсу қарқынынан сәл жылдамырақ болады. 2024 қаржы жылының бірінші тоқсанының қорытындысы бойынша компания төмен бір таңбалы пайыз шегінде өсуді күтуде, жалпы маржа 50-75 бп-ке қысқарады (негізінен валюталық ауытқуларға байланысты), ал инвестицияларға байланысты, оның ішінде әйелдер арасындағы футболдан Әлем кубогына байланысты коммерциялық және әкімшілік шығындар екі таңбалы төмен пайызға артады.

«Біз есепті оң бағалаймыз. Компания жалпы маржаға әсер ететін уақытша жағымсыз факторларды ойдағыдай еңсереді, тұрақсыз макроэкономикалық жағдай аясында сатылымның үздіксіз өсуін және инновацияларға негізделген нарық үлесінің өсуін көрсетеді. Тауарлы-материалдық қорлардың деңгейі дәйекті түрде жақсарып келеді, бұл сатылымның толық бағамен өсуіне қолайлы перспективалар береді. Біз DTC-тің күшті сатылымын және тоқсан қорытындысы бойынша онлайн сегменттің өсуін атап өтеміз. Қатысудың негізгі аймағында – Солтүстік Америкада сатылымның төмендеуі, бұл киім мен аяқ киім шығындарының азаюының салдары. Студенттік несие төлемдерінің қайта басталуымен біз қалау бойынша тауарлар секторы қосымша қысымға ұшырайды деп күтеміз. Қытайдағы сатылым аналитиктердің күткенінен төмен болды және Өсім валюталық ауытқуларды есепке алмағанда алдыңғы тоқсандағы 25% ж/ж 12% ж/ж дейін баяулады, аймақ бойынша EBIT Қытай негізінен бағамдық айырмашылықтарға байланысты 3% - ға төмендеді. Айта кету керек, өткен тоқсанда Қытайдағы сатылымдар аймақ әлі ковидтік шектеулерге ұшыраған кезеңмен салыстырылды. Converse бренді екінші тоқсан қатарынан күткеннен айтарлықтай төмен болды», — деп түсіндіреді Freedom Finance Global сарапшысы Александра Шмидт.