17.10.2023 16:33

Kroger өзінің медиа қызметінен көміртегі ізін қадағалайды

Kroger Precision Marketing, Kroger бөлшек медиа бизнесі (KR) медиа мен жарнаманы декарбонизациялауға ұмтылатын Scope3 көмегімен көміртегі шығарындыларын бақылауға мүмкіндік беретін келісім туралы хабарлады. Scope3 цифрлық жеткізу тізбегіндегі шығарындыларды өлшеу және азайту бойынша салада көшбасшы болып табылады. Жоспар бойынша Scope3 Kroger Precision Marketing жүргізетін көшпелі медиа-науқандармен байланысты көмірқышқыл газының шығарындыларын өлшейді.

Сандық экономика энергияны көп қажет етеді, Scope3 баспагерлер мен жарнамалық технологияларды дәл аудиторияны таңдау арқылы энергияны үнемдеуге тырысады.

Компанияның пікірінше, мыңдаған тиісті тұтынушыларға жету үшін ондаған миллион цифрлық жарнаманың шығуы бизнес үшін де, қоршаған орта үшін де тұрақты емес.

Келісім осы деректерді Kroger аудиториясының көрсеткіштерімен қолдану арқылы көміртегі ізін өлшеу үшін ашық бастапқы және модельдік Scope3 әдістемесін қолданады.

Нәтижесінде алынған нәтижелер жарнама берушілер мен агенттіктерге Kroger Precision Marketing-тің бәсекелестермен салыстырғанда қоршаған ортаға әсерін салыстыруға мүмкіндік береді.

Осы жылдың басында Ad Net Zero Kroger Precision Marketing жарнама индустриясындағы тұрақты даму әрекеттерін қолдайтын алғашқы бөлшек медиа желісі болатынын жариялады.