03.11.2023 15:44

АҚШ-та бес жылдағы ең әлсіз мерекелік сату маусымы күтілуде

Инфляция, қахарлы Гринч сияқты, биылғы жылы компаниялардың мерекелік кірістерінің салмақты үлесін ұрлайды. Ұлттық бөлшек сауда Федерациясының (NRF) мәліметтері бойынша, АҚШ-тағы мерекелік сатылымдар 2023 жылы бес жылдағы ең баяу қарқынмен өседі.

Болжам бойынша, сатылымдар қараша мен желтоқсанда $957,3 млрд және $966,6 млрд дейін 3-4% - ға ғана өседі. Салыстыру үшін, өткен жылы сатылым 5,4% - ға, ал 2021 жылы 12,7% - ға өсті.

Шығындарды бөлуде төңкеріс болғаны сөзсіз, қазір сатып алушылар мереке маусымында да ақша жұмсамас бұрын ойластырылған қадамдар жасауда. Жанармайдың, азық-түліктің, сондай-ақ студенттік несие төлемдерінің жоғары бағасы отбасылық бюджеттерге қысым жасайды және адамдарды кейбір сатып алуларды шектеуге мәжбүр етеді. NRF-тің екі айлық күңгірт үміттері Deloitte-дің ұқсас болжамымен үндеседі.

NRF мәліметтері бойынша, онлайн және басқа да дүкендерден тыс сатылымдар 7-9% - ға артып, жалпы сомасы  $273,7 млрд-тан  $278,8 млрд-қа дейін өседі деп күтілуде.

Нашар болжам сонымен қатар Walmart және Macy's сияқты ірі бөлшек саудагерлердің сатылым маусымында да дүкенге барудың төмендеуін атап өтуімен байланысты. Sensormatic Solutions аналитикалық компаниясы осы мерекелік маусымда келушілер жылдық 3,5% - ға төмендейді деп болжайды.