11.12.2023 23:08

BofA 2024 жылы әлемдік жарнама шығыстарының өсуін күтеді

BofA 2024 жылы онлайн-жарнамаға жұмсалатын жаһандық шығыстар $629 млрд. дейін 12% -ға өседі деп күтеді. Бұған макроэкономикалық жағдайларды жақсарту, бейненің қысқа нысандарын монетизациялауды арттыру, сондай-ақ таргетингті жетілдіру және жасанды интеллект көмегімен жарнаманы өлшеу ықпал ететін болады.

2024 жылы онлайн-медиа секторының басты тақырыптары әлеуметтік желілер мен электрондық коммерциядағы жаңа серіктестіктер, сондай-ақ АҚШ-тағы сайлаулар мен Олимпиаданың есебінен орташа өсім болады. BofA сондай-ақ 2024 жылы Google cookies-тен бас тартып, құпиялылық «құмсалғышын» енгізетіндіктен сектор тап болуы мүмкін тәуекелдерді атап өтті, электрондық коммерция платформалары, стримингтік платформалар және TikTok тарапынан бәсекелестік пайда болады. Банк толықтырып өткендей, реттеу саласындағы белгісіздік пен генеративтік жасанды интеллектіге назар аударудың артуынан маржаға қысым 2024 жылы секторға қауіп төндіруі мүмкін.

Meta Platforms 2024 жылы онлайн-медиа секторындағы ірі компаниялар арасында BofA-ның ең жақсы таңдауы болып табылады, ал орта компаниялар арасында брокер Pinterest-ке артықшылық береді. BofA META мақсатты бағасын $384-тен $405-ке дейін, ал PINS - $37-ден $42-ге дейін көтерді. BofA Facebook бас компаниясының жасанды интеллектінің бағаланбаған мүмкіндіктерін, хабар алмасу бизнесінің өсіп келе жатқан монетизациясын, жалғасып жатқан Reels монетизациясы циклін және бейне пайдаланудың тұрақты жалпы үрдістерін ескере отырып, Meta-ны таңдайды. Pinterest Amazon мәмілесіне, шығыстардың қатаң тәртібіне және үй тауарларының жарнамалық санатында жандану мүмкіндігіне байланысты/EBITDA маржасының одан әрі өсу мүмкіндігіне қызығушылық тудырады.