09.01.2024 01:03

Xperi теледидар мен автомобильдерге арналған мультимедиялық платформаны кеңейтуге дайындалуда

Xperi Inc. (NASDAQ: SPWR) технологиялық компаниясы ағымдағы жылы автомобильдер мен әртүрлі техникада қолдануға болатын жаңа медиа платформаны сатуды бастайды. Жаңалық - BMW автомобиль брендімен серіктестіктің кеңеюінің нәтижесі болып табылады. Жаңа өнім бүкіл әлем бойынша сатылымға үлкен әлеуетке ие.
9-12 қаңтарда Лас-Вегаста өтетін CES 2024 көрмесіне Xperi жаңа медианың тұсаукесерін, сондай-ақ клиенттер мен инвесторлар үшін бірқатар жаңалықтарды дайындады.
 Ең алдымен, бұрын Xperi бизнесінде маңызды рөл атқарған BMW серіктестігі кеңейіп келеді. Xperi-да ақылды теледидарларға арналған TiVo операциялық жүйесі, сондай-ақ қосылған көліктерге арналған медиа шешімі бар.
Өткен жылы Xperi TiVo сатылымын кеңейтуге күш салды. Экрандар мен ақылды Теледидарлар көбейіп келеді және бұл жарнама берушілер үшін үлкен нарық. Ол шамамен 2026 жылға қарай $36 млрд бағаланады және Xperi өзінің TiVo операциялық жүйесін сол нарықтың айтарлықтай үлесін алу үшін кеңінен таратуға тырысады.
Xperia-ның биылғы жоспарлары Еуропадағы ақылды теледидар нарығына кеңеюді қамтиды. Сондай-ақ, жақында Xperi және BMW әр түрлі автомобиль модельдерінде TiVo ОЖ негізіндегі DTS Autostage бейне қызметін орналастыра бастады. Бұл қызметі бар машиналар Еуропада, АҚШ-та және Оңтүстік Кореяда сатылуда, жақын арада Жапонияда сатылым басталады.
Қазіргі уақытта Xperi және BMW бейне қызметін мазмұнмен толтыруда. Ол үшін Bloomberg, CHILI және Yahoo сияқты ірі халықаралық және аймақтық медиа компаниялармен тиісті келісімдерге қол қойылды.
Xperi тапсырысы бойынша жүргізілген сауалнамалар пайдаланушылардың үштен екісінен астамы көлікте бейне ағыны, подкаст және ұқсас онлайн ойын-сауық қызметтерін алғысы келеді. Осылайша, Xperi сатылымның өсу әлеуетіне ие.
8 қаңтардағы сауда-саттықтың ортасында XPER акциясы $11,27 болды. Нарықтық капиталдандыру $488,79 млн құрады.