09.01.2024 13:35

Starbucks кофені падалануды арттыру аясында Үндістандағы дүкендер санын көбейтеді

Starbucks (SBUX) Үндістандағы дүкендерін төрт жыл ішінде екі еселеуді жоспарлап отыр. Компания әрбір үш күнде бір жаңа дүкен ашуға ниетті, себебі елдегі орта таптың ұлғаюына байланысты Үндістанда кофеге деген сұраныс бұрын-соңды болмаған өсімді көрсетті.

Әлемдік кофе гиганты 2028 жылға қарай 1 мың дүкен ашқысы келеді және ірі мегаполистерге жақын орналасқан қалаларға шоғырлануға ниетті. Компания сондай-ақ әуежайлар мен тәулік бойы жұмыс істейтін кафелер желісін кеңейтеді, сондай-ақ оның үнді жұмыс күші 8600 адамға дейін екі есе артады деп күтеді.

Үндістанның басты және ең танымал сусыны тәтті сүт шайы болып табылады, бірақ кофе ішу көптеген қалалықтардың әдетіне айналады, ал кофе мәдениеті тұтастай алғанда қарқын алып келеді. Starbucks-пен қатар элиталық кафелер мен жергілікті желілер таратылды. Соңғы 11 жылда үнді нарығы өсіп, Starbucks үшін ең жылдам өсушілердің біріне айналды.

Компания Үндістанда 2012 жылдан бастап елдің ірі конгломераттарының бірінің бөлімшесі Tata Consumer Products Ltd. -мен 50% бірлескен кәсіпорын арқылы жұмыс істейді және қазіргі уақытта 54 қалада 390 дүкені бар. Tata Consumer мәліметінше, 30 қыркүйекте аяқталған тоқсанда Үндістанда 22 жаңа Starbucks мекемесі ашылды, бұл ретте түсім өткен жылмен салыстырғанда 14% -ға өсті.

1 мың дүкеннің мақсаты Үндістанды компанияның негізгі шетелдік нарықтарының біріне айналдырады, дегенмен біріншілік 6 мыңнан астам нүктесі жұмыс істейтін бизнестің қытайлық бөлімшесіне тиесілі.

«Халықаралық кофе тұтыну ұйымының (ICO) болжамы бойынша 2030 жылға дейін әлемде кофе тұтынуда АҚШ пен G7 елдері әлемдік көшбасшы болып қалады. Үндістан осы өнімнің ірі өндірушісі және экспорттаушысы болғанымен, тіпті ең ірі 15 кофе тұтынушы елдің қатарына кірмейді, бірақ Үндістан экономикасының қарқынды өсімі бәрін өзгертуі мүмкін.  Starbucks сияқты еуропалық үлгідегі желілік кофеханалардағы кофені негізгі тұтынушы - бүкіл әлемдегі орта класс, ал Үндістанның тез дамып келе жатқан экономикасы оның елде тез қалыптасуына ықпал етеді, демек, кофеханаларға келушілердің аудиториясы да өсуі тиіс. Сондықтан біз Starbucks-тің 2028 жылға қарай Үндістандағы кофеханалар санын екі есеге арттыру жоспарын нақты деп есептейміз, әсіресе нарық толы мегаполистерден тыс жерлерде жаңа кофеханалар ашуды ескерсек», - дейді Freedom Finance Global жетекші сарапшысы Наталья Мильчакова.