24.01.2024 13:33

United Airlines есебі: негізгі сәттер

United Airlines (UAL) есептілігі EPS тарапынан ғана емес, сондай-ақ кейбір индустриялық метриктер тарапынан да кішкене тосын сый тудырды. Атап айтқанда, компания ішкі құрлықтық кестені билет бағасын жоғалтпай-ақ басқаруға болатынын көрсетті, бұл әсіресе авиабилеттер бөліміндегі CPI төмендеуі аясында инвесторлардың назарын аударуы мүмкін. 2024 жылға арналған болжам бейтарап көрінеді, бірақ компанияның тәжірибесін ескере отырып, ол, әсіресе, кейбір белгісіздіктер аясында қайта қаралуы мүмкін деп күтеміз.

Түсім менеджменттің де, нарықтың да күткенінен сәл жоғары болып, $13,6 млрд. болды. Айта кету керек, Таяу Шығыс елдерінің әуежайларында операцияларды тоқтата тұруды ескере отырып, түсімнің өсу қарқынына қатысты менеджменттің қазан айындағы болжамы айтарлықтай пессимистік болып шықты және түсімнің нақты өсу қарқыны 10,9% -ды құрады, болжам бойынша 10,5% -ды, тек қазан айының соңына дейін рейстерді алып тастау және 9% -ды жыл соңына дейін алып тастау есебімен.

Өңірлер бөлінісінде АҚШ ішіндегі ұшулар есепті кезеңде күтпеген жерден 1% -ға қымбаттағанын атап өткен жөн. Бұл Delta есептілігі сол кезеңде Passenger Yield 2% -ға төмендегеннен кейін, ал CPI компоненті 2023 жылдың IV тоқсанында 11,6% -ға жылдық төмендеуді көрсеткеннен кейін күтпеген жағдай болды. Егер Delta көрсеткішімен салыстыратын болсақ, онда «үй» ұшуларынан түсімдердің өсуі салыстырмалы деңгейде болды, алайда кестенің біркелкі ұлғаюы, бәлкім, рейстерді жақсы жинақтауға және сол арқылы бағаларды сақтауға мүмкіндік берген шығар. Hopper деректері де бағаның құлдырауын жалғастыру белгілерін көрсетті. Бұл инвесторларға құрлықтың ішіндегі ұшуларға арналған авиабилеттер бағасы ағымдағы жылы тұрақталуы мүмкін деген үміт береді, алайда авиакомпаниялардың кестесін кеңейту жөніндегі жоспарларды ескере отырып, бұл сценарийді базалық сценарий ретінде әлі қарастырмаймыз.

Трансатлантикалық бағыттардағы түсімнің өсу қарқыны екі мәнді болып қалғанымен біртіндеп баяулауда. Бағалар әлі де былтырғыдан жоғары және 2024 жылы құлдырауы екіталай, себебі Олимпиада ойындарын өткізу еуропалық өңірге трансфертке деген сұранысты ынталандырады. Латын Америкасы мен АТА елдеріне ұшу бағасының құлдырауына қарамастан, осы бағыттардан түсетін түсім кестені кеңейту есебінен әлі де өсуде. Таяу шығыс бағыттары геосаяси шиеленісуден трафиктің едәуір төмендегенін көрсетті.

Операциялық рентабельділік қысқарды, алайда әлі де жоғары, 7,7% деңгейінде қалды. Жалақы өсімі мен отын бағасының өсуі аясында авиа ұшулар бағасының өсуінің баяулауы себеп болып отыр. Есепті кезеңде тұтынылған галлонның орташа бағасы гайденстен төмен болғанына қарамастан, нарықтық споттық бағалар неғұрлым төмен мәнді болжады, бұл маржаны сақтауға көмектесуі мүмкін.

Есепті кезеңде Тель-Авивке рейстер тоқтатылды, алайда, атап өтілгендей, бұл рентабельділіктің айтарлықтай төмендеуіне алып келген жоқ. Алайда, қазіргі уақытта компания басқа проблемамен, атап айтқанда барлық Boeing 737 MAX 9 және 737 NG 900ER инспекциясымен бетпе-бет келеді. Компанияның мәлімдемелері бойынша, бұл кестенің қандай да бір бұзылуына әкелмейтініне қарамастан, менеджмент бұл CASM-ex-тің 3 пайыздық тармаққа өсуіне әкеледі деп күтеді. Және бұл ауқымы нөлден төмен ($0,35-0,85) EPS-ке айтарлықтай әсер етеді.
Алайда, бір жылға болжам өте оптимистік, EPS $9-11 деңгейінде. United шамамен 99 жаңа ұшақ жеткізуді күтуде, бұл ретте CapEx шамамен $9 млрд. құрауы мүмкін

«Біз халықаралық кестенің жоғары үлесі мен нарықтың жоғары үлесі есебінен компанияның ұзақ мерзімді әлеуетін оң бағалаймыз. Компания қызметкерлер үшін ең жақсы еңбек шарттарының біріне ие, бұл аса қызған жергілікті еңбек нарығы жағдайында операциялардың тұрақтылығы үшін қосымша оң фактор болып табылады», - деп түсінік берді Freedom Finance Global сарапшысы Сергей Глинянов.