13.02.2024 13:33

Chipotle Mexican Grill мейрамханалар желісі клиенттердің адалдығын сақтайды

Жаңа жылдың алғашқы бірнеше аптасында Chipotle Mexican Grill (NYSE: CMG) мейрамханалар желісінің акциялары 14% -дан астам қымбаттады. Компания сатуды ұлғайтуды жалғастыруда және сатып алушылардың үлкен аудиториясының сенімін сақтауда.
Соңғы бес жылда Chipotle Mexican Grill акциялары 350% -дан астам қымбаттады. Өсудің драйвері соңғы тоқсандардың барлығындағы сатудың күшті қорытындылары болды. Атап айтқанда, алдыңғы есепте мейрамханалар желісі $2,5 млрд мөлшеріндегі түсім туралы хабарлаған, ал бір акцияға бөлінген пайда $10,21 құрады. Екі көрсеткіш те өткен жылмен салыстырғанда екі таңбалы санға өсіп, Уолл-стрит бағасынан асып түсті.
Chipotle Mexican Grill ең маңызды құндылығы оның адал аудиториясы болып табылады. Компания клиенттері, әдетте, мәзірдегі түрлі өзгерістерді, соның ішінде бағаның көтерілуін тыныш қабылдайды. Chipotle Mexican Grill азық-түлік, жұмыс күші және қаптама шығындарын неғұрлым жоғары өтеу үшін бағаны ұдайы көтеруге қабілетті екенін дәлелдеді және салыстырмалы сатудың күшті өсімін көрсетеді. Жақында бағаның көтерілуі мейрамханалар деңгейінде операциялық рентабельділіктің 2022 жылғы 23,9% -дан өткен жылы 26,2% -ға дейін ұлғаюына алып келді. Клиенттердің аз ғана пайызы бағаларды негізсіз деп есептейтінін ескерсек, Chipotle Mexican Grill осы стратегияны жалғастыру үшін көбірек қаржылық мүмкіндіктерге ие.
Жақында Chipotle Mexican Grill бренді жыл сайынғы Piper Sandler сауалнамасында жастардың танымал брендтердің арасында төртінші орынға шықты. Мексикалық мейрамханалар желісінен озған үш компания Chick-fil-A, Starbucks және McDonald's болды. Бұл Chipotle Mexican Grill үшін жақсы жаңалық, өйткені жастар дәстүрлі түрде азық-түлік пен киім сияқты санаттарда өте белсенді, сондықтан бұл жас тобындағы танымалдылық жоғары табысты сақтаудың белгісі болуы мүмкін.
Chipotle Mexican Grill-дің әсерлі өсімі сандық сату саласындағы бастамалармен байланысты. Оның заманауи бейілділік бағдарламасы 2019 жылдың басында іске қосылды және қазіргі таңда 35 млн қатысушыны жинады. Сандық сату көптеген қоғамдық тамақтану орындары үшін апатқа ұшыраған пандемия кезінде мейрамханалар желісінің тұрақтылығын қамтамасыз етті. Бұдан басқа, цифрлық арналар - бұл тұтынушылармен өзара іс-қимыл жасау және маркетинг пен өнім стратегияларын басқару үшін пайдалануға болатын деректерді жинау мүмкіндігі болып табылады.
12 ақпандағы сауда-саттықта CMG акциясы $2608,23 болды.