02.05.2024 14:12

Trade Desk 65 млн пайдаланушысы бар клиентті алды

VerticalScope технологиялық компаниясы The Trade Desk Inc-тен (NASDAQ: TTD) бұлтты платформасы үшін аутентификация шешімдерін таңдады. Осылайша, Trade Desk жарнама индустриясының перспективалы бағытында ірі клиент алды.

VerticalScope Trade Desk бағдарламасының OpenPass және OpenPath шешімдерін енгізді. Бірінші шешім түрлі сервистерді пайдаланушыларға қауіпсіз сәйкестендіруді қамтамасыз етеді. OpenPass көмегімен пайдаланушыларды аутентификациялауға және бұл деректерді жарнама берушілер үшін жеке ақпараттың құпиялылығы туралы заңдарды бұзбай пайдалануға болады.
Өз кезегінде, OpenPath шешімі аукциондар арқылы жарнаманы тиімді монетизациялауға арналған.
 
Мұндай ірі клиентті тарту — Trade Desk инвесторлары үшін оң белгі. VerticalScope-те тіркелген 65 млн пайдаланушысы бар 1200-ден астам қоғамдастықты біріктіретін платформа бар. Оның ішінде бұл автокөліктер мен белсенді демалысқа арналған белсенді қауымдастықтар.

COVID-тен кейін жарнама нарығы инфляцияға және кейбір сегменттердегі тұтынушылық белсенділіктің қысымына ұшырауда. Сонымен қатар, Trade Desk өзінің жарнамалық платформасына серіктестерді тартуды жалғастыруда.

Осылайша, осы аптада Trade Desk-тің серіктесі Roku (NASDAQ: ROKU) ағымдық ТВ қызметін жеткізуші болды. Осы серіктестіктің арқасында Trade Desk Roku-ның үлкен аудиториясы туралы ақпаратқа қол жеткізді. Осылайша, енді Trade Desk жарнама берушілерге құнды ұсыныс жасай алады, өйткені стримингтік сервистер интернеттегі жарнама үшін ең үлкен арналардың бірі болып табылады. Тек АҚШ-та ғана Roku құрылғылары мен бағдарламалық жасақтамасы 80 миллионнан астам отбасында пайдаланылады. Жалпы алғанда, американдық үй шаруашылықтарының 99% жуығы ең болмағанда бір стримингтік қызметке қосылған.

1 мамырдағы сауда-саттықта TTD акциясы $85,41 болды. Нарықтық капиталдандыру $41,76 млрд. құрады