08.05.2024 15:03

Microsoft бірнеше ойын студиясын жабады және шығындарды қысқарту шеңберінде командаларды біріктіреді

Microsoft Corp. (MSFT) өзінің ойын бөлімшесін оңтайландыру шеңберінде төрт ішкі студияны жабады:
- Bethesda Softworks құрамында екі студия: Redfall, Prey (2017) және Dishonored ойындары сериясына жауапты Arkane Austin, сондай-ақ әлемге The Evil Within (1/2), Ghostwire: Tokyo және Hs сыйлаған Tango Gameworks i-Fi Rush.
- Roundhouse Games –  The Elder Scrolls Online қолдауын жүзеге асыратын студия - ZeniMax Online Studios құрамына кіреді

– Alpha Dog Studios мобильді ойындарды, оның ішінде Mighty Doom ойындарын әзірлеумен айналысқан. Студия 7 тамызда жабылады.

Microsoft компаниясының ойын контенті және студиялар жөніндегі басшысы Мэтт Бути қызметкерлерге жазған хатында болған оқиғаны компанияның басымдықтарын ауыстырумен түсіндірді. Bethesda Softworks блокбастерлер мен қалыптасқан франшизаларға назар аударады деп болжануда, бұл Xbox/PC платформасына және Game Pass жазылушыларына клиенттердің ағынын қамтамасыз етуі тиіс. Инсайдерлердің айтуынша, қозғалған студиялардың кейбір қызметкерлері Bethesda-ның басқа ұжымдарына ауысады, ал қалғандары жұмыстан шығарылады. Қысқартулар сондай-ақ Bethesdaның баспа және корпоративтік бөлімдерінің кейбір қызметкерлеріне де қатысты болады, Microsoft штатын қысқартудың нақты сандары ашылмайды. Барлық көрсетілген студияларда 500-ден кем адам жұмыс істеді, бұл қызметкерлердің бір бөлігін сақтауды ескере отырып, Microsoft-тың қаржылық жағдайына елеусіз әсер етеді.

«Соңғы тоқсандарда ойын индустриясының, әсіресе контент пен жарнаманы дамытуға орасан қаражат жұмсайтын ірі баспагерлердің ісі қалағандай жақсы жүрмеді. Қазіргі уақытта Microsoft жақында Activision Blizzard сатып алуының арқасында түсім көлемі бойынша әлемдегі үшінші ірі ойын компаниясы болып табылады және жапондық Sony Corp. және қытайлық Tencent Holdings компанияларынан кейін қалып отыр», - деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшысы Егор Толмачев. 

Соңғы жылдары ірі баспагерлер проблемалармен жиі бетпе-бет келуде, себебі әзірлеу мен жарнамалауға арналған үлкен бюджеттер әрдайым өзін ақтай бермейді және ойыншылар аз танымал студиялардың шағын жобаларына басымдық береді. Palworld, Helldivers 2 және басқа да ойындар сәтті өтті. Нәтижесінде Microsoft белгісіздік элементін азайтып, өз портфеліндегі ойындардың белгілі серияларына назар аударуды жөн көрді.