07.06.2024 12:33

Alibaba АҚШ пен Еуропадағы шағын бизнеске жаңа қызметтерді ұсыну арқылы жаһандық экспансияны арттыруда

Alibaba (BABA), қытайлық электрондық коммерция сегментінің өкілі, АҚШ пен Еуропа елдерінің шағын бизнесін тартуға бағытталған жаңа қызметтерді іске қосу арқылы жаһандық нарықтардағы қатысуын кеңейтеді.

Alibaba.com. В2В форматында жұмыс істейтін жаһандық саудаға арналған ішкі корпоративтік платформа кеше Alibaba Guaranteed деп аталатын сервистің іске қосылғанын жариялады, ол жеткізу, төлемдер және дауларды шешу саласындағы ашықтықты жақсартуға мүмкіндік береді.

Қытайлық тұтынушылар ұзақ уақыт бойы жеткізу процесін қадағалап, жарамсыз өнімді тиімді шарттармен қайтару мүмкіндігіне ие болды. Алайда, шағын бөлшек сауда кәсіпорындарында бұл опция соңғы уақытқа дейін трансшекаралық саудамен байланысты қиындықтарға байланысты болмады. Жаңа қызмет Alibaba.com клиенттерге тауарларды жөнелту күндері және оларды тегін қайтару мүмкіндіктері туралы дәлірек ақпарат беруге арналған.

Президент Куро Чан атап өткендей Alibaba.com. мұндай қызметті ұсыну ағымдағы жаһандық трендтерге сәйкес келеді. Оның айтуынша, жаһандық жеткізу тізбегінде фрагментацияның жоғары дәрежесі бар: косметика өндірушілерінен бастап автомобиль концерндеріне дейін жергілікті бизнестің саны артып келеді – маржаны сақтауға көмектесетін жаһандық сатып алу қажеттілігін сезінуде.

Онлайн платформа негізінен қытайлық жеткізушілер АҚШ, Еуропа елдері және әлемнің басқа аймақтарындағы шағын бизнеске ұсынатын тауарларды сатумен айналысады. Сайтта Alibaba.com бөлшек саудада да, көтерме саудада да сатып алулар бар екендігі атап өтілді, бірақ пайдаланушыларды тіркеу парағында «жеткізушілер корпоративті клиенттермен бизнес жүргізуді жөн көреді» делінген.

Гуо Чжан соңғы бес жылда сатып алушылар саны Alibaba.com кем дегенде үш есе өсті, ал онлайн-сауданың жалпы көлемі ақшалай түрде шамамен 50 миллиард долларға жетті, оның айтуынша, соңғы үш-төрт жылда ең танымал тауарлардың қатарына сатылды Alibaba.com, футболкаларға экранды басып шығаруға арналған жабдық және лазерлік кесу қондырғылары. Электромобильдердің танымалдылығының артуы сонымен қатар платформада сатылатын автомобиль бөлшектеріне сұраныстың артуына ықпал етті Alibaba.com. еуропалық сатып алушылар арасында спорттық тауарлар сұранысқа ие.

Куо Чжан атап өткендей, Alibaba.com еуропалық өңірде сатуды жүзеге асыратын ЕО-ның көптеген жеткізушілерімен ынтымақтасады және осылайша кәсіпорындардың АТ-шешімдерді пайдалануы есебінен Еуропадағы сауданы цифрландыру процесін жеделдетуге ұмтылады. Мәселен, қараша айында Alibaba.com B2B-платформаларының неміс операторы Visable және оның еуропалық Europages маркетплейсіне инвестиция салды.
Куо Чжанның айтуынша, биыл Alibaba.com өз платформасына АИ-шешімдер негізінде функционалды кіріктіре бастайды, ол сатушыларға АИ көмегімен негізгі іздеу сөздерін пайдалана отырып, тауарлардың сипаттамасын жылдам жасауға мүмкіндік береді және жұмыс істемейтін сағаттарда клиенттерге қолдау көрсетеді.

Freedom Finance Global жетекші сарапшысы Наталья Мильчакованың пікірінше, еуропалық компаниялар үшін Alibaba Guaranteed сервисінің пайда болуы өте уақтылы көрінеді, себебі Еуропадағы тауарларды қайтарудың жоғары құны мен инфляцияның өсуі еуропалық бөлшек сауданың клиенттік базасын азайтады. Жаңа жасанды интеллект сервисіне одан әрі енгізу, сарапшының пікірінше, қытай компаниясына Еуропадағы клиенттік базаны айтарлықтай арттыруға мүмкіндік береді.