03.07.2024 15:39

ЕО елдері қытайлық электромобильдерге қосымша баж салығын енгізудің орындылығына күмән келтіруде

ЕО елдері Қытай өндірісінің электромобильдеріне қосымша баж салығын енгізу керектігіне сенімді емес. Бұл күмән Брюссельде қазіргі кездегі ең ірі сауда қарама-қайшылығы бойынша, әсіресе Бейжіңнің қатаң қарсы шаралар қабылдауға дайын екендігі туралы мәлімдемесі аясында бірыңғай ұстанымның жоқтығын көрсетеді.

Қолда бар мәліметтерге қарағанда, өткен жылы өз сатылымдарының шамамен үштен бір бөлігін Қытайда сатқан Германия баж салығын алып тастауға шақырады, ал Франция оларды енгізудің ең жарқын жақтаушыларының бірі болып табылады. Көптеген елдер сауда қақтығысының өршуін "жақтап" және "қарсы" салмақтауды жалғастыруда. Алдағы апталарда бұл мәселе Еурокомиссия мүшелерінің кеңестік дауысына шығарылады.

Сонымен қатар, қытайлық брендтерге 37,6% -ға дейінгі мөлшерде алдын ала қосымша баж салығы туралы шешім ертең, 4 шілдеде қабылдануы тиіс. Ол BYD (BYDDY), Geely (GELYY) және SAIC шығаратын электромобильдерді, сондай-ақ қытайлық Tesla (TSLA), BMW (BMWYY) модельдерін және кейбір батыс автоөндірушілерін қозғайды.

Еурокомиссия өзінің тергеу қорытындылары бойынша күзде ұзақ мерзімге баж салығын белгілеуді ұсынған жағдайда, осы мәселе бойынша қайтадан дауыс беру қазан айында өтеді. Егер «білікті көпшілік» (ЕО халқының 65% -ын құрайтын кемінде 15 ел) оларға қарсы дауыс берсе, тарифтер жойылады. ЕО халқының 40% тұратын Франция, Италия және Испания баж салығын енгізуді қолдайтындарын мәлімдеді. «Еуропа біздің компанияларымыз тиімсіз жағдайда және тең жағдайда бәсекелесе алмайтын жағдайда өзін қорғауы тиіс», - деп мәлімдеді Испания экономика министрлігі.

Ресми дереккөздердің мәліметінше, Чехия, Грекия, Ирландия және Польша бұл мәселені әлі де талқылап жатыр. Бельгияда уақытша үкімет жұмыс істейді, ал Нидерландыда үкімет тек осы аптада құрылып, әзірге нақты орынға ие болған жоқ.

Германия Бейжіңмен сауда қарама-қайшылығын келіссөздер арқылы шешу қажеттігін атап өтті. Неміс автоөндірушілерінің пікірінше, баж салығын енгізу - дұрыс емес, ал бұл қадамның теріс салдары кез келген пайдадан асып түседі. Tesla өзінің электромобильдерінің бағасын көтеретінін, ал бұл өз кезегінде 2050 жылға қарай ЕО-ның көміртегі бейтараптығына қол жеткізу мақсатына кері әсерін тигізетінін мәлімдеді.

Freedom Finance Global жетекші сарапшысы Наталья Мильчакованың пікірінше, Еуроодақтағы қытайлық көліктердің кейбір түрлеріне баж салығын енгізуге қатысты ауытқулар Еуроодақтың Қытаймен қарым-қатынасты шиеленістіріп, жаңа сауда соғысын бастағысы келмейтінін көрсетеді. Сонымен қатар, бірқатар елдерде автомобиль өндірушілер биліктен протекционистік шараларды енгізуді талап етеді.

Сарапшының айтуынша, қытайлық автокөлік өндірушілердің арасында АҚШ-пен қарым-қатынастың шиеленісуіне қауіп төндіретін американдық Tesla компаниясының қытайлық филиалы бар. Tesla үшін жаңа ЕО кедендік баж салығын енгізу жағымсыз болар еді, себебі бұл қадам Еуропадағы Tesla электромобильдерін сатуды айтарлықтай қысқартуы мүмкін (естеріңізге сала кетейік, Германиядағы Tesla зауыты өрттен кейін жаңа өнім шығаруды едәуір қысқартты).