27.09.2024 11:16

Amazon өзінің бейнесервистерінде жарнамаға $1,8 млрд тарту мақсатынан асып түсті

Amazon (AMZN) келесі жылы өзінің бейне стримингтік сервистеріне $1,8 млрд жарнама міндеттемелерін тарту мақсатынан асып түсті. Бұл міндеттемелер бейсенбі күндері Ұлттық футбол лигасының (NFL) ойындары сияқты Amazon спорт шараларының Prime Video және трансляцияларындағы жарнаманы қамтиды.

Жарнама берушілер алдағы 12 айда алдын ала сатып алу нарығында телевизияда және ағымдық хабар таратуда жарнаманы орналастыру жөніндегі ірі міндеттемелерді талқылауда.

Электрондық коммерция гиганты жарнамадан түсетін кірістердің өсімін ағынды теледидарға инвестиция салу және жарнамалық бюджеттердің едәуір үлесін алу есебінен сақтай алатынына сенім артады, әсіресе олар ағынды бейне сервистеріне қарай бұрылып бара жатқандықтан. Amazon осы жылдың басында өзінің Prime Video сервисінде алғаш рет жарнама ұсына бастады.

Шілде айында Amazon Walt Disney (DIS), ESPN және Comcast (CMCSA) компаниясына тиесілі NBCUniversal компанияларымен бірге құны $77 млрд. болатын 11 жылдық мәміле шеңберінде Ұлттық баскетбол қауымдастығының (NBA) ойындарын трансляциялау құқығын алды.

Сонымен қатар, Amazon екінші тоқсанда жарнама сату бойынша болжамдарға қол жеткізе алмады — сарапшылар мұқият бақылап отырған негізгі көрсеткіш. Сату $12,8 млрд құрады, бұл орташа күтілгеннен $13 млрд төмен болды.