12.02.2025 16:00

Apple Қытайда iPhone-ға жасанды интеллект функцияларын енгізу үшін Alibaba-мен бірігеді

Apple (AAPL) және Alibaba (BABA) компаниялары қытай нарығында американдық корпорацияның сатуын жақсарту үшін қытай нарығына iPhone-да жасанды интеллект технологияларын енгізу үшін серіктестік туралы келісті., деп хабарлайды Reuters.
Сату құлдырағаннан кейін өз позицияларын нығайту үшін Apple ЖИ-ға үміт артады, ал Alibaba-мен ынтымақтастық пайдаланушыларға анағұрлым дербестендірілген және оқшауландырылған функцияларды ұсынуға мүмкіндік береді. Бұдан басқа, AI функциялары бар смартфондарды белсенді түрде ілгерілететін Huawei-мен бәсекелестік Apple-ды бейімделуге мәжбүрлейді.
Бұрын Apple Tencent, ByteDance және DeepSeek компанияларымен серіктестікті қарастырған, бірақ Alibaba компаниясын таңдаған. Компания сатып алулар, төлемдер және сандық мінез-құлық туралы ақпаратты қоса алғанда, Қытайдың тұтынушылары туралы ауқымды деректерге қол жеткізе алады. Бұл Siri жұмысын жақсартуға, iPhone іздеуге және дербестендіруге көмектеседі. Alibaba сондай-ақ қытайлық реттеушілердің жаңа AI функцияларын мақұлдауын жеңілдете алады.
Қытай нарығында өзінің iPhone бәсекеге қабілеттілігін сақтау үшін Apple жергілікті әзірлеушілердің нейронды желілерін флагмандық смартфонына енгізу бойынша қытайлық серіктесін көптен бері іздеп келеді, деп атап өтті Freedom Finance Global компаниясының жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.
Салыстырмалы түрде жақында АИ-сервистер нарығына кірген Alibaba үшін мұндай ынтымақтастық АИ саласындағы жобаларын Қытайдан тысқары жерлерге жылжытуға мүмкіндік береді, ал Apple үшін бұл смартфондарды сату көлемі жағынан озып кеткен қытайлық бәсекелестерге жаңа сын-қатер туғызуға мүмкіндік береді.
IDC тәуелсіз талдау агенттігінің мәліметінше, Apple смартфондарының Қытайдағы жеткізілімі IV тоқсанда 3,9% -дан 76,4 млн бірлікке дейін өсті, ал 2024 жылдың қорытындысы бойынша 286,2 млн құрылғыны құрап, 5,6% -ды қосты, деп атап өтті Freedom Finance Global аға талдаушысы Егор Толмачев. Apple IV тоқсанда смартфондардың ең басты жеткізушісінің орнын сақтап қалғанымен, оның жеткізілімдері 9,6% -дан 13,3 млн-ға дейін қысқарды. Қытай нарығындағы бәсекелестік күшейе түсуде және тұтынушылар жергілікті өндірушілерді жиі таңдайды. Мәселен, Vivo мен Huawei-нің нарықтық үлесі Apple-дан сәл ғана төмен және компаниялардың әрқайсысының шамамен 16-17% -ын құрайды, бірақ қытайлық бәсекелестердің жеткізілімдері тиісінше 14% -ға ж/ж және  23% -ға ж/ж өсті.
Көлемі жағынан төртінші жеткізуші Xiaomi-нің жеткізілімдері ең қарқынды өсуді көрсетті және 28% -ға ж/ж өсті, ал нарықтық үлесі 16% -ға жетті. Apple компаниясының Қытайдағы АИ-функционалының жақын арада шығуына қарамастан, біз бұл Қытай бизнесі үшін оң өзгерістердің нүктесі болады деп күтпейміз. 11 ақпандағы сауда сессиясының қорытындысы бойынша AAPL акциялары 2,2% -ға қымбаттады, ал BABA депозитарлық қолхаттары 1,3% -ға қымбаттады және бүгінгі күні премаркетте 3,7% -ға өсуді жалғастыруда.