01.04.2025 20:40

Amazon екі айлық үзілістен кейін дронмен жеткізуді жалғастырады

Amazon (AMZN) бірнеше ай үзілістен кейін Техас пен Аризонада дрондарды жеткізуді қайта бастады, деп хабарлайды CNBC.
Компания қаңтар айында Колледж-Стейшен және Толлесондағы Prime Air сервисінің жұмысын тоқтатып, өз дрондарының бағдарламалық жасақтамасын жаңартты. Тоқтаудың себебі ұшқыш биіктігінің датчигіндегі ауадағы шаңнан туындаған, соның салдарынан жүйе аппараттың жерге қатысты жағдайын қате анықтауы мүмкін болған аномалия болды. Нақты қауіпсіздік қатері болмағанымен, Amazon мәселе шешілгенге дейін жеткізуді уақытша тоқтату туралы шешім қабылдады.
Өткен аптада Prime Air жаңартуды аяқтап, Федералдық азаматтық авиация басқармасының (FAA) мақұлдауын алғаннан кейін жұмысын қайта бастады. Корпорация қайта іске қосылғаннан кейін дрондармен жеткізуге сұраныс рекордтық көрсеткішке жеткенін атап өтті. Prime Air бағдарламасының жетекшісі Дэвид Карбон жаңартылғаннан кейінгі алғашқы жеткізілімдердің бірі - ZzzQuil ұйықтататын дәрі қаптамасы Аризонада небәрі 31 минут 30 секунд ішінде орындалғанын атап өтті.
Компания Prime Air сервисін едәуір кеңейтуге бағытталған: он жылдың соңына қарай Amazon жыл сайын дрондардың көмегімен 500 млн посылка жеткізуді жоспарлап отыр. Сондай-ақ халықаралық нарықтарға, атап айтқанда Ұлыбританияға шығу қарастырылуда.
Сатып алушыларға кітаптар, дәрі-дәрмектер және кейбір аз көлемді азық-түлік емес тауарларды ұшқышсыз ұшу аппараттарымен жеткізуді қарастыратын Prime Air бағдарламасы Amazon үшін оңай емес, себебі мұндай жаңа жеткізу тәсілі бірқатар «ұсақ-түйектерді» ескеруі тиіс, олар сыртқы болмашы болмысына қарамастан, Prime Air клиенттерін дәстүрлі жеткізу тәсілдеріне қайта оралуға мәжбүрлейді, дейді Freedom Finance Global компаниясының жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова. Алайда, кемшіліктерді жойған сайын, тауарларды жеткізудің бұл тәсілі танымал бола түседі және Prime Air бизнесін жаңа қалаларға кеңейтуге ықпал етеді, бұл уақыт өте келе Amazon тобының табысын арттырады.