17.07.2024 14:55

Қытайдағы сәнді заттарға сұраныстың төмендеуі: индустрия үшін дабыл сигналдары

Талдаушылар мен компания басшылары Қытайдағы сәнді заттарға жұмсалатын шығыстардың ұзаққа созылып кететіні туралы ескертеді. Бұл соңғы айлардағы люкс сегментінің $200 млрд-қа жуық құнын жоғалтуға әкеліп соқтырған жағдайды қиындатады.

Burberry және Hugo Boss-тан түсетін пайданың төмендеуі туралы ескертулерден кейін, сондай-ақ соңғы тоқсанда Қытайда, Макао мен Гонконгта сатудың 27% -ға төмендеуі туралы Richemont есебі жарияланғаннан кейін қауіптенулер күшейе түсті. Бұл деректер орта сыныпты қытайлық сатып алушылар арасында қымбат тауарларға сұраныстың төмендегенін көрсетеді.

Bain консалтингтік компаниясының деректеріне сәйкес, Қытай өткен жылы сәнді заттарға жұмсалған әлемдік шығыстардың 362 млрд еуроның ($393,8 млрд) 16% -ын иеленді. Алайда соңғы тоқсанда Қытай экономикасының баяулауы туралы жарияланған деректер осал қалпына келудің жылжымайтын мүлік саласындағы ұзаққа созылған дағдарыс пен жұмыссыздықтың өсуімен тежелетінін көрсетеді. 

«Қытай экономикасы 2024 жылдың 2 тоқсанында рекордтық төмен тоқсандық өсім қарқынын көрсетті, бұл осы елдегі еуропалық және американдық люкс брендтердің сатылымына кері әсерін тигізді. Халықтың әл-ауқаты нашарлап, қамтамасыз етілген адамдар отандық өндірушілердің қымбат емес тауарларымен алмастыра отырып, сәнді заттарға азырақ жұмсай бастады. Алайда, кейбір сән-салтанат заттарын өндірушілер оптимизмді жоғалтпайды және ҚХР-дағы тұтынушылық сұранысты мемлекеттік қолдаудың ұлғаюының арқасында ағымдағы жылдың екінші жартыжылдығында сату динамикасының жақсаруын күтеді», - деп атап өтті Freedom Finance Global жетекші талдаушысы Наталья Мильчакова.

Reuters агенттігінің мәліметтеріне сәйкес, Қытайдағы жағдайға алаңдайтын инвесторлар наурыз айынан бастап люкс секторына инвестицияларын 180 млрд еуроға қысқартты. Бұл сомадан шамамен 85 млрд еуро LVMH-ге тиесілі болды.

LVMH, Kering және Hermes сияқты сектордың жетекші компаниялары шілденің соңында екінші тоқсан үшін өз есептерін ұсынады. Екінші тоқсанда LVMH сату алдыңғы тоқсанның деңгейінде қалады, ал жылдық өсім 3% -ды құрайды деп күтілуде. Өзінің негізгі Gucci брендін қайта құрып жатқан Kering екінші тоқсанда сатылымдардың 9% -ға төмендеуін болжап отыр.

Көптеген сән-салтанат брендтерінің сатылуы қысқарып жатқанда, премиум-класс брендтері тұрақтылығын көрсетеді. Сөмкелері $10 000-нан асатын бағамен сатылатын Hermes соңғы жыл ішінде қымбаттаған жалғыз ірі сәнді заттар өндірушісі болып табылады. Компанияның сатылымы екінші тоқсанда 13% -ға артады деп күтілуде. Итальяндық Brunello Cucinelli люкс бренді де саладағы құлдыраудан зардап шеккен жоқ.