Salesforce, Inc. CRM-шешімдері нарығының көшбасшысы

Salesforce, Inc. (CRM) – әлемдегі ең ірі бұлтты (SaaS) қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілердің бірі. Компания CRM-шешімдер мен бұлтты сервистік өнімдер нарығының көшбасшысы, сондай-ақ бұлтты платформалардың (PaaS) және платформалық талдаудың жетекші провайдерлерінің бірі және маркетингтік зерттеулерді, нарықты талдауды және т.б. қамтамасыз етуге байланысты өнімдер болып табылады.

Инвестициялық тезис

Компания алдағы тоқсандарда жасанды интеллектіні монетизациялаудың елеулі әсерін көретін ірі бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеушілердің бірі болып табылады. Осы тоқсанға және 2025 қаржы жылына арналған болжамдар түсім динамикасына қатысты әсерлі болған жоқ, бірақ күтілетін рентабельділік пен FCF мұны өтейді. Salesforce инвесторларды тиімділіктің жоғары өсуімен ғана емес, сондай-ақ айтарлықтай жоғары өсу қарқынын сақтаумен қуантып, тіпті қарапайым емес макро жағдайларда да тамаша нәтижелер көрсетуді жалғастыруда. Einstein 1 AI платформасы және Data Cloud өнімдері орташа чек және жаңа клиенттер тұрғысынан өсудің маңызды драйвері болып табылады. Осының бәрінде менеджмент маржа мен FCF өсуінің одан арғы әлеуетін көріп отыр. Өзінің сенімін растай отырып, менеджмент кері сатып алу бағдарламасын $10 млрд-қа ұлғайтты және компания тарихында алғаш рет тоқсандық дивидендтер (бір акцияға $0,4) төленгенін жариялады. Менеджмент соңғы тоқсандарда тапсырыстар портфелінің өсу серпінінің айтарлықтай жақсарғанын атап өтті, бұл оптимизм береді.

• Клиент компаниялардың АТ-бюджеттерін қалпына келтіру және АИ-ге назар аудару. Нарықтың кейбір қатысушыларының көңілін қалдырған менеджменттің 2024 жылғы түсімнің өсуі жөніндегі болжамы Gartner болжамдарымен арақатынасты, ол қаңтар айындағы релизі шеңберінде АТ және БҚ шығыстары бойынша болжамды тиісінше 6,8% және 12,7% дейін нашарлатты). Бұл ретте, сәуір айындағы шығарылым шеңберінде Gartner 2024 жылы АТ шығыстарының күтілетін жеделдеуін атап өтеді (АТ + 8% ж/ж, БҚ + 13,9% ж/ж), бұл көбінесе компаниялардың генеративтік АИ-ге назар аударуына негізделген.
Gartner тарапынан болжамдардың жақсаруын ескере отырып, Salesforce сауалнамасының нәтижелерімен бірге (24% сервистік қызмет қызметкерлері АИ пайдаланады, ал шешім қабылдайтын адамдардың 83% келесі жылы автоматтандыруға инвестицияларды ұлғайтуды жоспарлайды), Salesforce шешімдеріне сұраныс қарқыны жыл бойы күшті болып қалады деп болжауға болады. Компания сала көшбасшыларының жолын жалғастырып, өз тауашасында трендтер орнатады. Einstein Copilot AI-мен Salesforce чат-боты бизнестің барлық бағыттарында компанияның барлық негізгі өнімдерін пайдаланушылар үшін қол жетімді. Einstein Copilot компанияға өзінің нарықтық позициясын нығайтуға көмектеседі деп ойлаймыз.

• Бағалаудың тартымды деңгейлері және техникалық көрініс. Соңғы екі айда CRM акцияларының бағасын айтарлықтай түзету компанияға жақсы кіру нүктесін ашады. Қазір CRM акциялары компания үшін негізгі мультипликаторлар (P/FCF, P/E және PEG) бойынша 3 жылдық орташа деңгейден төмен сатылады. Барлық техникалық индикаторлар акциялардың өсуіне қарай қайтарылуын көрсетеді.
CRM акциясының мақсатты бағасы - $320.