The Coca-Cola Company. Әлемдегі ең ірі алкогольсіз сусындарды өндіруші және жеткізуші

The Coca-Cola Company (KO) – Coca-Cola (брендтің бағалау құны шамамен $106,1 млрд), Sprite, Fanta және Schweppes сияқты әлемдегі ең танымал брендтердің портфеліне ие, алкогольсіз сусындар өндіретін, сататын жетекші әлемдік компания. 2022 жылы АҚШ-та газдалған алкогольсіз сусындар нарығындағы үлес шамамен 46% -ды құрады, ал 2023 жылдың қорытындысы бойынша компания нарық үлесін ұлғайта алды. Әлемнің 200-ден астам елінде операция жасайды, негізгі өңір – Солтүстік Америка (түсімнің 37%). Cату көлемі – 2023 жылы $45,7 млрд. құрады.
Негізгі инвестициялық тезистер

Coca-Cola қаржылық тұрақтылықтың жоғары деңгейіне ие. Соңғы үш жылда түсім орта есеппен 12% -ға өсті, жалпы маржа 58-63%, операциялық 25-тен 28% -ға дейін, US GAAP бойынша таза рентабельділік 22-ден 25% -ға дейін болды. 2024 жылға арналған болжам сатудың 6-7% -ға өсуін білдіреді, бұл тікелей бәсекелес PepsiCo-дан (4% -дан) жоғары.

Соңғы үш жылда компания бағаны көтереді (2023 жылы 10% -ға), бірақ сатылған көлемде жоғалтпайды (2023 жылы + 2%), мысалы, PepsiCo. Соңғы тоқсандық нәтижелер компанияның түсімнің өсуін ынталандыру үшін бағаның өсуі кезінде сату көлемін өсіру қабілетін дәлелдеді. 2023 жылғы IV тоқсанда түсім $10,8 млрд (+ 7% ж/ж) құрады, бұл сарапшылардың болжамынан жоғары ($10,67 млрд). Органикалық сату 12% -ға  ж/ж өсті, заттай көлемі 2% -ға ж/ж ұлғайды, бағаның өсуі 9% -ды ж/ж құрады.
Акциялардың көпшілігі белгілі ірі қорлардың ұзақ мерзімді инвестициялары болып табылады. The Coca-Cola Company Berkshire компаниясының ең үздік 5 салымының қатарына кіреді. Қазір акциялар негізгі мультипликаторлар бойынша 5 жылдық орташа деңгейден төмен сатылады. P/E (LTM) мультипликаторы бойынша Coca-Cola (24,3x) акциялары PepsiCo (25,1x) акцияларына қарағанда төмен сатылады.
Coca-Cola акциялары ұзақ мерзімді инвестицияларға жарамды: компания күрделі макроэкономикалық ахуал мен жоғары инфляция жағдайында өзінің орнықтылығын дәлелдеді. Компанияның акциялары да тұрақты дивидендтік кіріс (3,2% деңгейіндегі дивидендтік кіріс) береді.
Тәуекелдердің ішінде PepsiCo және Nestle сияқты басқа да ірі компаниялар тарапынан бәсекелестікті, сондай-ақ валюталық тәуекелдерді атап өткен жөн.
Мақсатты бағасы - $72.