Zoom. Коммуникациялық сектор өкілі

Zoom Video Communications, Inc. (ZM) коммуникация және бірлескен жұмыс үшін платформа ұсынумен айналысады. Компания өз қызметін мынадай географиялық сегменттерде жүзеге асырады: Солтүстік және Оңтүстік Америка, Азия-Тынық мұхиты өңірі және Еуропа, Таяу Шығыс және Африка. Zoom 2011 жылы құрылған, ал штаб-пәтері Сан-Хосе, Калифорнияда орналасқан.

Инвестициялық тартымдылық факторы

1. Күшті нәтижелер аясында акционерлерге қаражатты қайтаруды ұлғайту. 2024 қаржы жылының төртінші тоқсанында (қаңтарда аяқталды) компания ж/ж қаржылық көрсеткіштерінің айтарлықтай өсуін көрсетті. Түзетілген пайда бір жыл бұрынғы $367 млн-мен салыстырғанда $444 млн-ға жетті. Операциялық ақша ағыны 66% ж/ж, $351 млн. дейін ұлғайды 2024 қаржы жылындағы көрсеткіш 1599 млн (+ 24% ж/ж) құрады.
2.
АҚШ-та жоғары пайыздық мөлшерлемелерді сақтау компанияның нәтижелеріне оң әсерін тигізеді, себебі Zoom-дың ақша қаражаты мен қысқа мерзімді инвестициялар көлемі 2024 жылғы 31 қаңтарда $7 млрд. жетті. Негізінен пайыздық кірісті білдіретін «Өзге кіріс» бабы бойынша түсімдер бір жыл бұрынғы $41 млн-мен салыстырғанда $197 млн-ға дейін ұлғайды.
3.
Күшті нәтижелер аясында компания менеджменті $1,5 млрд көлеміндегі акцияларды кері сатып алу бағдарламасын жариялады, бұл ағымдағы капиталдандырудың шамамен 8% -ын құрайды.

2. Мультипликаторлар бойынша компанияның төмен құны. 2025 қаржы жылының EV/EBITDA болжамды қатынасы (2025 жылғы 31 қаңтарда аяқталады) 6,3 құрайды, 2025 жылғы P/E мультипликаторы 12,1 деңгейінде. Бұл ретте компанияның теріс таза қарызы бар.

Мультипликаторлар бойынша тартымды бағалаудан басқа, ZM акциялары бойынша техникалық көрініс те қолайлы. Nasdaq индексінің құлдырауы компания қағаздарының құнының наурыздағы жергілікті максимумдардан 16% -ға төмендеуіне алып келді. Компанияның қағаздары RSI индикаторы бойынша қайта сату аймағында, бұл да жоғарылату қозғалысын білдіреді.

Мақсатты бағы – $65.