Spotify Technology. Музыкалық стриминг және подкасттың әлемдік көшбасшысы

Spotify Technology (SPOT) – 2006 жылы Швецияда құрылған танымал Spotify музыкалық стриминг сервисіне ие компания. Ол 100 млн трекке, 6 млн подкастқа және 350 мың аудиокітапқа қол жеткізуге мүмкіндік береді. Сервис 180-нен астам елде қолжетімді және 626 млн-нан астам белсенді пайдаланушысы бар, оның ішінде 246 млн ақылы жазылушысы бар.

Spotify ерекшелігі неде?

Дербестендіру. Музыканы таңдау алгоритмі Spotify ең басты бәсекелестік артықшылықтарының бірі болып табылады. Қолданба тыңдау әдеттері, лайктар мен жіберулер сияқты пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау үшін озық машиналық оқыту модельдерін (ML) пайдаланады, олар дербес плейлистер мен ұсынымдарды (Discover Weekly және Daily Mix) жасауға көмектеседі.

Подкасттар мен аудиокітаптар. Компания аудио кітаптар мен подкасттар тауашасына белсенді инвестициялауда. Музыканы, подкасттарды және аудиокітаптарды бірыңғай жазылымға біріктіру тұтынушыларға едәуір ыңғайлы және үнемді.

Тегін нұсқа. Apple Music-тен айырмашылығы, Spotify компанияға қосымша табыс көзі болып табылатын жарнамалық ендірмелерді тегін тыңдау мүмкіндігін береді.

Инвестициялық тезис:

1. Spotify маржиналдығы жазылу бағасының өсуі және шығындарды төмендету саясаты есебінен айтарлықтай өсуі мүмкін. Жоғары капитал шығындары мен өзіндік құнның өсуімен белгіленген 2021-2022 жылдардағы сәтсіздіктен кейін Spotify монетизацияны жақсартуға және операциялық шығыстарды қысқартуға назар аударды. Бұл күш-жігердің нәтижелері ағымдағы жылдың алғашқы екі тоқсанында көріне бастады. 2023 жылдың желтоқсанында басшылық қызметкерлердің 17% -ын жұмыстан шығару туралы шешім қабылдады. Сондай-ақ, музыка мен подкасттарды біріктіретін жаңа тарифтік жоспарлар енгізілді. Маусым айында Spotify жазылым бағасын көтеріп, АҚШ-тағы жеке жоспардың құнын $11.99 дейін көтерді. Бұл шаралар 2024 жылғы 2-тоқсанда компанияның түсімінің 3,8 млрд еуроға дейін (өткен жылмен салыстырғанда + 20%) өсуіне ықпал етті, ал еркін ақша ағыны рекордтық 490 млн еуроға жетті. Жалпы пайда 29.2% -ға дейін жақсарды (+ 510 базистік тармақ) және менеджмент шығыстардың төмендеуін жалғастырудың арқасында келесі тоқсанда оның 30.2% -ға дейін өсуін күтеді. Жазылу бағасының өсуіне қарамастан, ай сайынғы белсенді пайдаланушылар саны (MAU) соңғы тоқсанда 14% -ға, 626 млн-ға дейін ұлғайды, ал ақылы жазылушылар саны 12% -ға, 246 млн-ға дейін ұлғайды. 3-тоқсанда компания MAU тағы 13 млн-ға, ал ақылы жазылушылар саны 5 млн-ға артады деп болжап отыр. Бұл үрдіс Spotify-ның клиенттердің елеулі ағынсыз жазылу бағасын одан әрі көтеру әлеуетіне ие екенін көрсетеді. Шығыстарды азайту бойынша жалғасып жатқан саясатты ескере отырып, компания ұзақ мерзімді перспективада өзінің маржиналдылығын одан әрі жақсартуы мүмкін.
2. Аудио кітаптарды жаңа нарықтарға шығару көбірек жазылушыларды тартады. Spotify жақында ғана аудиокитеп қуысына белсенді түрде инвестиция сала бастады. 2024 жылғы 2 сәуірде компания қосымша үш нарықта: Канада, Ирландия және Жаңа Зеландияда айына 15 сағатқа дейін 250 000 дыбыс кітаптарына қол жеткізу мүмкіндігін бере отырып, дыбыс кітаптарын іске қосатынын жариялады. Әзірге аудиокитаптар тек АҚШ-та, Ұлыбританияда, Австралияда, Канадада, Ирландияда және Жаңа Зеландияда ғана қол жетімді. Компания менеджменті мәлімдегендей, болашақта компания осы өнімнің географиясын монетизациялауға және кеңейтуге назар аударады, бұл жаңа жазылушыларды тартады және түсімді одан әрі арттырады.
3. Компанияның жарнамалық сегменті шығынсыздық нүктесінен өтті және өсуін жалғастыруда. Жарнама сегменті өткен жылмен салыстырғанда 15% -ға ұлғайып, түсімнің айтарлықтай өсуін көрсетуді жалғастыруда. Болашақта компанияның негізгі назары осы сегменттің маржиналдылығын арттыруға бағытталатын болады. Алғашқы алты айдың ішінде сегменттің маржиналдығы ақырында шығынсыз нүктеден өтті, бірақ оның жалпы EBIT-ке қосқан үлесі әзірге тек 4% -ды ғана құрайды. Өзіндік құнның төмендеу трендінің жалғасатынын ескере отырып, болашақта компанияның жалпы маржиналдығына осы сегменттің үлесінің едәуір ұлғаюын күтуге болады.
4. Spotify алғаш рет оң жылдық таза пайда туралы есеп бере алады. 2-тоқсанның қорытындысы бойынша компания 274 млн € мөлшерінде таза пайда туралы хабарлады, бұл өткен жылдың сәйкес кезеңіндегі €302 млн-мен салыстырғанда бір акцияға €1.33 құрайды. Компанияның келесі тоқсандағы болжамдарын ескерсек, компания үшін 4 тоқсанның да табысты болу ықтималдығы жоғары.

SPOT  мақсатты бағасы – $388,72