Amazon.com. АИ саласындағы амбициялары бар электрондық коммерция гиганты

Amazon (AMZN) – шамамен 45-50% үлесі бар АҚШ-тағы онлайн-коммерция сегментінің абсолютті көшбасшысы. Amazon тікелей сатушы ретінде де, логистикалық сервистерді және онлайн-сату алаңын қамтамасыз ететін бөгде жеткізушілер үшін алаң ретінде де әрекет етеді. Компания шамамен 31% нарық үлесі бар бұлтты есептеулер (IaaS) үшін инфрақұрылым нарығының көшбасшысы болып табылады. Amazon Amazon Prime жалпы жазылымына біріктірілген жетекші стримингтік сервистердің біріне және үшінші үлкен онлайн жарнама платформасына ие. Бұдан басқа, компания спутниктік байланыс (Project Kuiper), дәріхана бизнесі және басқа да бизнестің жаңа перспективалы бағыттарына шығады.

Инвестициялық тезис

АҚШ-тағы ең ірі электрондық коммерция платформасы және әлемдегі ең ірі платформалардың бірі. Forester консалтингтік компаниясының бағалауына сәйкес, 2028 жылға қарай әлемдегі онлайн сауданың жалпы көлемі $6,8 трлн жетеді. Осылайша, онлайн-сатудың орташа жылдық өсу қарқыны 2028 жылға дейін 9% -дан астамды құрайды (CAGR "23-28), ал бөлшек сауданың жалпы құрылымындағы онлайн-коммерцияның үлесі 24% -ды құрайды. Американдық нарық компания үшін басты болып қала береді және Amazon-дың бөлшек онлайн сауданың жалпы құрылымындағы үлесі таяу жылдары шамамен 30% болады.

Бұлтты инфрақұрылым нарығының көшбасшысы AmazonWebServices (AWS) бұлтты инфрақұрылым нарығының шамамен үштен бір бөлігін (IaaS + PaaS) алады, ал Microsoft пен Google-дың жақын бәсекелестері шамамен 20% және 12% -ға ие. Amazon өзінің және үшінші тараптың АИ өнімдерін өзінің бұлтты платформасына енгізеді, бұл клиенттердің АТ-бюджеттерінің өсуін қамтамасыз етіп қана қоймай, бизнестің тиімділігінің неғұрлым жоғары деңгейіне қол жеткізуге мүмкіндік береді. Amazon компаниясы CAPEX-ті және Nvidia, AMD және Intel-ге тәуелділікті төмендетуге, сондай-ақ бизнестің рентабельділігін арттыруға мүмкіндік беретін компанияның жеке әзірлемесінің чиптерімен жұмыс істейтін есептеу инфрақұрылымының үлесін арттырады. IDC талдау агенттігінің бағалауына сәйкес, 2024-2028 жылдар кезеңінде ашық бұлтты есептеулердің жаһандық нарығының көлемі жыл сайын 19,4% -ға өседі және 2028 жылы $1,6 трлн жетеді. Бұл ретте Amazon үшін негізгі IaaS және PaaS сегменттері осы кезеңде орташа жылдық өсу қарқынын 20% -дан астам көрсетеді, ал AI бұлтты платформаларының нарықтағы жаңа сегменті жыл сайын 51% -дан астам өсетін болады.

Amazon-дың қарқынды өсуінен кейін, ковид жылдары компания бизнесті ауқымды қайта құрылымдауды жүргізуде, олар рентабельділіктің әсерлі өсімін қамтамасыз етті. Менеджмент бизнестің тиімділігін арттыру бойынша айтарлықтай нәтижелерге қол жеткізді және бұл жолдың басы ғана. Amazon өзінің логистикалық жүйесіне толық реинжиниринг жүргізді, бұл шығындарды қысқартып қана қоймай, платформадағы тауарларды жеткізу жылдамдығы мен ассортиментін едәуір арттыруға мүмкіндік берді. Солтүстік Америкадағы Amazon жүйесін сәтті қайта құрғаннан кейін, компания 2020 жылы ғана табысты болған халықаралық бизнесін оңтайландыру процесін бастады. Компания бірнеше тоқсан қатарынан рентабельділік деңгейінің өсуін көрсетіп келеді және 2024 жылдың қорытындысы бойынша компания тарихында алғаш рет операциялық маржа 10% белгісін еңсереді. Болашақта рентабельділіктің өсуі жалғасады және бұған Amazon клиенттері үшін маңызды өнімге айналып қана қоймай, оның барлық процестерін оңтайландырған AI технологиялары айтарлықтай қолдау көрсетеді. Алдағы жылдары компания бизнеске өнеркәсіптік роботтардың қатысуы бойынша әлемдік көшбасшылардың біріне айналады.

AMZN акцияларының мақсатты бағасы – $240.