Xiaomi. Қытай техникасының өндірушісі

Xiaomi (XIACY) — 2010 жылы құрылған, смартфондарды, тұтыну электроникасын, ақылды құрылғылар мен электромобильдерді шығаруға мамандандырылған қытайлық технологиялық компания. Xiaomi әлемдік нарықтағы үлесін жоғары сапа мен бәсекеге қабілетті бағалар, сондай-ақ өз өнімдерінің кең экожүйесін дамыту және зерттеулер мен әзірлемелерге белсенді инвестициялар арқылы тез өсіреді.

Инвестициялық тартымдылық факторлары:
1. Қытай экономикасы желтоқсан айында өсу қарқынының қалпына келуін көрсетті: тұтынушылық инфляцияның баяулауына қарамастан, берілген кредиттердің, бөлшек сауданың және өнеркәсіптік өндірістің көлемі күтілгеннен әлдеқайда жақсы болып шықты, бұл ҚХР экономикасының баяулау трендінің аяқталуын білдіреді және Xiaomi сатылымдарына оң әсер етіп, компанияның баға белгілеулерінің өсуін жалғастыратын драйверге айналады.
2. Қытай экономикасын мемлекеттік қолдаудың күтілетін жаңа раунды компания өнімдеріне деген сұранысты арттыруы мүмкін: билік жариялаған жалпы ниеттерден басқа, 2025 жылы ҚХР-дың ішкі тұтынуын түрлі тәсілдермен ынталандыру әдістерінен басқа бизнеске жабдықтарды жаңарту үшін төлеуге және азаматтарға электромобильдер сатып алуға үйге және электроникаға арналған тауарлар, сондай-ақ оны смартфондар, ноутбуктер және смарт-сағаттар сияқты тауарлар санатын кеңейтуге, сондай-ақ жаңалықтар агенттіктері 300 млн юаньға қосымша тағы 1 трлн юань бөлуді жоспарлап отырғанын хабарлады.  Қытай билігі шешімдерінің тікелей бенефициары Xiaomi болып табылады.
3. Xiaomi Трамп барлық қытай тауарларына енгізуге уәде берген сауда баждарының тікелей ықпалына ұшырамайды: компанияның АҚШ нарығына тікелей шығуы шектеулі және компанияның өнімдері онда ірі бөлшек сауда желілерінде ресми түрде көрсетілмеген. Бұл ретте Xiaomi егер Қытай үкіметі АҚШ-пен сауда соғысының жаңа раунды аясында отандық өндірушілерді қолдай отырып, американдық тауарларға жауап баж салығын енгізсе, өзінің негізгі нарығында сатуды өсіруі мүмкін.
 XIACY мақсатты бағасы – $27.