18.01.2023 17:43

Amazon әлемдегі ең қымбат брендке айналды

Американдық Amazon онлайн-сатушысы (NASDAQ: AMZN) Brand Finance Global 500 рейтингіне сәйкес әлемдегі ең қымбат брендке айналды. Дегенмен, компания өткен жылғы рейтингке қатысты өз құнынан  $ 51 млрд жоғалтты, бірақ бренд одан да арзандаған бұрынғы көшбасшы Apple-ді ығыстырды, деп хабарлайды Brand Finance.
Amazon брендінің құны  $ 350,3 млрд-тан  $ 299,3 млрд-қа дейін 15% - ға төмендеді, делінген хабарламада.
Apple екінші орынға түсіп, оның брендінің құны өткен жылдан бастап  $355,1 миллиард доллардан 16% - ға төмендеді және қазір  $297,5 миллиард долларды құрайды.

"Freedom Finance Global талдаушысы Владимир Чернов:" екі компанияның брендтерінің құны шамамен бірдей деңгейде, менің ойымша, бұл жаңалық екі компанияның акцияларының бағасына әсер етпейді",- дейді.
Ең мықты брендтердің бестігі келесідей: бірінші және екінші орын Amazon және Apple, үшінші орын — Google ($ 281,4 млрд), төртінші — Microsoft ($ 191,6 млрд), бесінші — Walmart ($ 113,8 млрд).
Технологиялық компаниялар рейтингте 50 орнына 48 орынға ие бола бастады - Twitter және Snapchat тізімнен шығарылды. Ең жылдам дамып келе жатқан брендтер Tesla (9-орын) және BYD (199-орын) деп аталды.