20.01.2023 20:58

Netflix 2022 жылдың төртінші тоқсанында күткеннен де жақсы есеп берді

Netflix (NASDAQ: NFLX) кірісі 1,9% ж/ж-ға, 7,852 млрд долларға дейін өсті. Менеджмент күшті АҚШ долларының әсерінсіз абоненттер санын 4% - ға ұлғайту және ARM (бір клиентке шаққандағы орташа табыс) 5% ұлғайту арқылы сатылымның өсу қарқыны 10% ж/ж-ға көбірек әсер ететінін атап өтті . Бизнесті кеңейтудің жеткілікті сенімді қарқыны 2022 жылы АҚШ долларының компания үшін қолайсыз нығаюымен бүркемеленеді.

Жазылушылардың 7,66 миллион өсімі инвесторлардың күткенінен едәуір асып түсті (4,57 миллион). Аудиторияның кеңеюі барлық географиялық сегменттерде тіркелгені назар аудартады. Сериалдар мен фильмдердің шығарылымдары өткен тоқсанда сәтті болды. Компанияның бүкіл тарихындағы танымалдығы бойынша үшінші орында тұрған жаңа «Уэнсдей», сериясы үлкен рөл атқарды.

Жарнамалық жазылымның бюджеттік нұсқасы (basic with Ads, BWA) қараша айында 12 елде (соның ішінде АҚШ) іске қосылды. Менеджмент бастапқы нәтижелерге қанағаттанады, ал үш тармаққа назар аударады:
1. қымбат жазылымдардан BWA ға ауысу үрдісі әлі де төмен;
2. BWA-дағы бірлік экономикасы үміттерді ақтайды, яғни бұл жарнамасыз жазылымдардан жаман емес;
3. BWA абоненттерінің қатысуы басқа пайдаланушы санаттарымен салыстырылады, бұл жарнаманы жақсы қабылдауды көрсетеді.

"Біздің ойымызша, бұл үш фактор жарнамалық кірістерді ұзақ мерзімді дамыту бастамасының перспективалы болып көрінетінін және оның жылдамдығы инвесторларды жігерлендіретінін растайды (акциялар 2022 жылдың ең төменгі деңгейінен екі есе өсті), бірақ компанияның ақпаратты ашпауына байланысты болашақ жарнамалық кірістердің болжамды деңгейі өте төмен болып қала береді", — деп атап өтті Freedom Finance Global сарапшылары.

Сондай-ақ, сарапшылар Netflix-тің басқа біреудің аккаунттарын пайдаланумен күресудің белсенді кезеңіне өтуі негізгі макроэкономикалық сценарий болып табылатын АҚШ-тағы орташа рецессиямен сәйкес келуі мүмкін деп алаңдайды. Менеджменттің айтуынша, осы саладағы бастамаларды кеңінен жүзеге асыру осы тоқсанның соңында басталады.  

Бұрын айтылғандай, компания абоненттердің өсу болжамын жариялауды тоқтатты, бірақ кірістер, операциялық маржалар және таза кірістер бойынша эталондарды шығаруды жалғастыруда. Шешім кірістің қызметтегі жарнаманың пайда болуы аясында маңызды көрсеткішке айналуына байланысты болды, ал абоненттердің өсу траекториясын компанияның өзі де болжау қиын. Бұл акциялардың құбылмалылығын арттырады.

Абоненттердің өсу траекториясына қатысты маңызды мәлімдеме жасалды: бірінші тоқсанның қорытындысы бойынша менеджмент қалыпты өсуді күтеді, бірақ 2022 жылдың аяғында аудиторияның едәуір кеңеюі "сұранысты ауыстыру"әсеріне әкелуі мүмкін деп күдіктенеді. Басқаша айтқанда, бірінші тоқсанда жазыла алатын әлеуетті клиенттердің бір бөлігі мұны 2022 жылы жасады. 2023 жылдың басы қайтадан "кедергілері" болуы мүмкін, дейді сарапшылар.

"Nflx қағазының мақсатты бағасын $ 275-тен $ 300-ге дейін көтере отырып, баға ұсыныстарына қатысты бейтарап болжамды сақтаймыз. Біз Netflix жарнамалық кірісінің ұзақ мерзімді өсу әлеуетін компания үшін жаңа кіріс көзі ретінде оң бағалаймыз (әлеуетті нарық $180 миллиард долларға бағаланады), дегенмен, біз ағындық компанияның акциялары қазірдің өзінде премиум-құнды мультипликаторлармен сипатталады деп санаймыз (EV/EBITDA NTM шамамен 21,5 х), сондықтан біз баға ұсыныстарының одан әрі өсуін тұрақсыз деп санаймыз. Біздің мақсатты бағамыз акциялар 2023 жылдың соңына қарай EV/EBITDA NTM мультипликаторымен шамамен 16x сауда жасайды деп болжайды, ал EBITDA 2024 жылы $ 9 млрд (консенсус болжамы: $ 8,7 млрд) болуы мүмкін",-деп түсіндірді сарапшылар.