30.03.2023 12:11

PVH премиум брендтерінің иесі тікелей сатылымға сүйенеді

PVH Corp. премиум брендтерінің иесі (NYSE: PVH) кейбір макроэкономикалық қиындықтарға қарамастан, соңғы тоқсанда сатылымның өскенін хабарлады. Сонымен қатар, өсудің негізгі драйвері тікелей сату болды. Күткеннен жоғары сатылым туралы жаңалық 28 наурыздағы сауда-саттықта PVH акцияларының 20% - дан астам өсуінің драйвері болды.

PVH-Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Warner's, Olga және True & Co брендтерімен киім мен аксессуарлар шығаратын американдық компания.  Төртінші тоқсанда компанияның кірісі 2% - ға немесе тұрақты валютада 8% - ға до 2,489 млрд-қа дейін өсті. көрсеткіш Уолл-стрит сарапшыларының болжамынан 1 150 млн-ға асып түсті. басшылық өсудің негізгі драйвері тікелей сату болғанын, оның кірісі жылына 4% - ға артқанын атап өтті. Салыстыру үшін, көтерме кіріс жылдан жылға өзгеріссіз қалды, ал көтерме электрондық сауданы қамтитын цифрлық кірістер өткен жылдың сәйкес тоқсанындағы күшті көрсеткіштермен салыстырғанда 8% - ға төмендеді. PVH негізгі брендтері әлі күнге дейін Tommy Hilfiger және Calvin Klein болып табылады.

Жыл сайын 34% - ға өскен қоймалық қорлар PVH үшін қауіп болып қала береді. Бұл жалпы маржаның 58,3% - дан 55,9% - ға дейін төмендеуіне себеп болды, бұл компания маркетингтің жоғары шығындарымен және жарнамалық белсенділіктің жоғарылауымен түсіндірді. Нәтижесінде, бір акцияға шаққандағы түзетілген пайда өткен жылмен салыстырғанда $2,84-тен $2,38-ге дейін төмендеді, бірақ тіпті бұл көрсеткіш талдаушылардың болжамдарынан 1 $1 жоғары болды. Басшылық мұны шығындарды басқарудың сауатты стратегиясымен, сондай-ақ компания үшін үлкен құндылығы бар тікелей сатылымға бағдарлануымен түсіндірді.

2023 жылы PVH кірістің 3-4% өсуін жоспарлап отыр, бұл Уолл-стрит күткеннен гөрі оптимистік болжам болып көрінеді. Операциялық маржа 10%  құрауы мүмкін, ал акцияға шаққандағы пайда $8,97 долларға жетуі мүмкін.

29 наурыздағы сауда-саттықта PVH акциясы $85,18 долларды құрады.