31.03.2023 05:16

Sprinkle жеткізушісінен күшті есеп және жаңа AI

Sprinklr, Inc. (NYSE: CXM) 2023 жылдың 31 қаңтарында аяқталған төртінші тоқсан мен бүкіл қаржы жылында күшті есеп шығарды, Sprinklr кірісті екі таңбалы қарқынмен көбейтеді және жасанды интеллект технологиялары арқылы оның Бірыңғай байланыс платформасының бәсекелестік артықшылықтарын арттырады деп күтеді.
Төртінші тоқсанда Sprinkler кірісі жылына 22% - ға $165,3 млн-ға дейін өсті, бұл ретте жазылым сатылымы 26% - ға $148,3 млн-ға дейін өсті. жыл қорытындысы бойынша кіріс жылына 26% - ға $618,2 млн-ға дейін өсті, таза шығын бір акцияға шаққанда ВД 0,21-ге дейін екі есеге қысқарды. Ағымдағы қаржы жылында компания жалпы кірісті күтеді $710—$714 млн және пайда емес GAAP бір акцияға $0,13—$ 0,15 диапазонында.
Sprinklr-дің негізгі өнімі — бұл маркетологтар жарнамалық науқандарды басқару үшін қолданатын клиенттердің тәжірибесін басқарудың бірыңғай платформасы (U-CXM). Sprinkler шешімдерін әртүрлі ұйымдар пайдаланады. Атап айтқанда, компанияның TikTok әлеуметтік желісімен серіктестігі бар, ол үшін Sprinkler мазмұнның танымалдылығын бағалауға, түсініктемелерді бақылауға, жазылушылармен және жарнама берушілермен өзара әрекеттесуге арналған арнайы құралдарды әзірледі.
Есепте Sprinkler технологияларды қолдану арқылы Unified-CCX функционалдығының кеңеюі туралы хабарлады және.сонымен, Sprinkler Social-тің әлеуметтік желілермен жұмыс істеу шешімі енді OpenAI модельдері арқылы жариялауға, есеп беруге және өзара әрекеттесуге арналған құралдарды қамтиды. Бұл мазмұнды құру шығындарын азайтуға мүмкіндік береді, мысалы, грамматиканы автоматты түрде тексеру, әртүрлі тілдерге аудару, жаңа танымал тақырыптарды табу және т. б.
Sprinkler мұндай шешім корпоративтік әлеуметтік желілер үшін пайдалану оңай құралдарды қажет ететін тұтынушылардың сұраныстары бойынша жасалғанын айтты.
30 наурыздағы сауда-саттықта CXM акциясы $12,79 болды. Нарықтық капиталдандыру $3,35 млрд құрады.