06.04.2023 19:38

Raymond James зерттеуіне сәйкес, тыйым салынған жағдайда, Tik Tok ең көп Meta ұтады

The Raymond James Уолл-стриттің қалған фирмаларына қосылды, олар мүмкін деп түсіндірді АҚШ-тағы TikTok-қа тыйым салу, Конгресстегі АҚШ-тағы TikTok құрылымы мен бизнес-моделін өзгерте алатын шараларға қатысты айтарлықтай динамиканы атап өтті.

Жақында Paper Sandler жүргізген z буынының зерттеуі TikTok нарық үлесі 37% болатын АҚШ-тағы № 1 әлеуметтік медиа қосымшасы екенін анықтады.

Сондықтан, көптеген саясаткерлер қолданбаның жасөспірімдер арасында танымалдылығын ескере отырып, TikTok -қа тыйым салмайды деп санайды. Raymond James сауалнамасы TikTok тыйым салған жағдайда "негізгі жеңімпаз" Meta Platforms (NASDAQ:META) болатынын көрсетті. Instagram роликтеріне көбірек уақыт жұмсайды, содан кейін респонденттердің 39% TikTok-қа тыйым салынғаннан кейін Facebook (23%) және YouTube Shorts (19%) роликтері болады деп мәлімдеді. Сауалнама нәтижелері Facebook Shorts (37%) және Facebook Reels (36%) - тен кейін TikTok (46%) және Instagram Reels (44%) ең көп қолданылатын екі қысқа бейне платформасы екенін көрсетті.

Жалпы, Tik Tok АҚШ-та 23 жылдың 1 тоқсанында өткізген жалпы уақыттың 24% - занимает YouTube-тен (34%) төмен, бірақ FB (22%), Instagram (16%) және Snap (NYSE:SNAP) (3%).