08.05.2023 04:09

HubSpot бағдарламалық компаниясы аудиторияны тез көбейтеді

HubSpot Inc. маркетинг және клиенттермен жұмыс шешімдерін жеткізуші. (NYSE: UBS) өткен аптада жазылушылар санының екі таңбалы өсуін көрсететін есеп шығарды. Бұл ретте HubSpot басшылығы жасанды интеллект (АИ) технологияларының таралуына байланысты қосымша серпінге сенеді.

31 наурызда аяқталған тоқсанда HubSpot кірісі жылына 27% - ға өсіп, $501,6 млн-ға жетті. негізгі драйверлер жазылым сатылымының 27% - ға, $489,7 млн-ға дейін өсуі болды. Қызметтер мен басқа шешімдерді сату 12% - ға, $11,9 млн-ға дейін өсті.

Тиімді маркетингке деген сұраныс күшті болып қала береді және кейбір сегменттерде инфляция, керісінше, тұтынушылардың назарын аудару үшін күресті күшейтті. Бұл HubSpot бизнесін кеңейтуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар, компания басшылығы маркетингте генеративті AI қолдану мүмкіндігін көреді. HubSpot-тың негізгі өнімдері-тұтынушылармен қарым-қатынасты басқару бағдарламасы (CRM), маркетингті автоматтандыру, мазмұнды басқару және сату құралдары. AI шешімдерін осы экожүйеге сәтті енгізуге болады, мысалы, үлкен аудиториялар үшін маркетингтік мазмұнды жекелендіру құралы ретінде.

HubSpot пайдасыз болып қалады. Өткен тоқсанда GAAP таза шығыны бір жыл бұрынғы $9,3 млн және $0,2 шығынмен салыстырғанда $38,3 млн немесе сұйылтылған акцияға $0,78 дейін өсті. Бірақ компанияда қолма-қол ақша мен баламалардың үлкен қоры бар ($1,6 млрд), бұл жұмысты жалғастыру және өсуге инвестиция салу үшін жеткілікті.

Бірінші тоқсандағы клиенттер санының 23% - ға артуы 177 мыңнан астамға оң сигнал болды, бұл ретте HubSpot жазылымына клиенттердің орташа шығындары 3% - ға шамамен $11,3 мың долларға дейін өсті.

Ағымдағы тоқсанда HubSpot күтеді түсімді $503—$505 млн. қорытындысы Бойынша барлығы 2023 ж. компания болжайды түсімді $2,08—$2,088 млрд пайда жоқ GAAP диапазонында $4,8—$4,85 акция.

5 мамырдағы сауда-саттықта HUBS акциясы $444,21 долларды құрады.