09.05.2023 14:16

3m Company өнеркәсіптік компаниясы бизнесті жаңартуға тырысады

3M Company өнеркәсіптік конгломераты (NYSE: MMM) қиын кезеңдерді бастан өткеруде. Акция 52 апталық ең төменгі деңгейден 2%-ға жоғары сатылады және 8 мамырдағы сауда-саттықта $102,34 доллар тұрады. $30 миллиард доллардан жоғары капиталдандыруға және жылдық сатылымға қарамастан, инвесторлар 3m компаниясының маңызды қаржылық көрсеткіштері төмендегендіктен сақ болады. Компания бұл мәселені бизнесті ауқымды қайта құрылымдау арқылы шешуді жоспарлап отыр. Егер сәтсіз болса, 3m компаниясы бизнесті бөлу қажеттілігіне тап болуы мүмкін.
Бірінші тоқсанда 3M company сатылымы 9% - ға дейін төмендеді $8 млрд. Бұл ретте электроника сегментінде тұрмыстық техникаға, теледидарлар мен смартфондарға сұраныстың азаюына байланысты табыс 11%-дан астамға төмендеді. Қауіпсіздік және қауіпсіздік сегменті кірістің 6% — ға төмендегенін көрсетті - негізінен респираторлар мен арнайы электроника желімдерінің әлсіз сатылымына байланысты.

Табыстың өсуін көрсеткен жалғыз сегмент — бұл медицина, бірақ оның сатылымы тек 1,4% - ға өсті. Бұл ретте бұрын 3M компаниясы осы сегментте қайта құрылымдауға және сатып алуға қомақты қаражат жұмсаған болатын. Алайда, әзірге бұл айтарлықтай қаржылық нәтиже бермеді.

Қосымша тәуекел-бұл мүмкін болатын үлкен талаптарға байланысты қаржылық шығындар. Атап айтқанда, АҚШ Әділет министрлігі 3m combat Arms құлақ тығындарының сапасына қатысты тергеу жүргізуде. Бұл құрылғылар АҚШ армиясына есту мүшелерін атыс дыбыстарынан, ауыр техниканың шуынан және т.б. қорғау үшін көп мөлшерде жеткізілді. Нәтижесінде мыңдаған әскери қызметшілер есту мүшелерінің зақымдалуына, үнемі шуылдың пайда болуына және тіпті толық саңырауға шағым түсірді. Бұл мәселе көптеген жылдар бойы болды — алғашқы сот 2 2016 жылы басталды және 3M компаниясы мезгіл-мезгіл миллиондаған өтемақы төлейді. Бірақ түпкілікті қаржылық салдары әлі белгісіз, өйткені іс жүргізуде 200 мыңнан астам әскери қызметкердің талаптары бар.

Осыған байланысты 3m компаниясының басшылығы ауқымды қайта құруды жоспарлап отыр. Ол қызметкерлерді шамамен 8500 адамға қысқартуды, басқару құрылымы мен жеткізу тізбегін жеңілдетуді және маркетингтік стратегияны қайта қарауды қамтиды.