26.06.2023 18:50

JD.com азық-түлік дүкенін ашады

Қытайлық электрондық коммерция алыбы JD.com (NASDAQ:JD) өзінің 7Fresh супермаркет бөлімшесін Pinpin ұжымдық сатып алу бөлімі сияқты басқа бизнес бағыттарымен біріктіру арқылы бөлшек сауда дүкендерін ашуды жоспарлап отыр. Физикалық дүкендерді ашудан басқа, жаңа бөлім инновациялық бөлшек сауда модельдерін зерттейді, деп хабарлады компания өкілі.

Янь Сяобин, бұрын халықаралық электрондық коммерция платформасының бөлімшесіне жауапты болған, бизнесті басқарады және JD.com.бас директоры Сю Ранға есеп береді.

Маусым айының басында JD.com әрқайсысы 100 миллиард юаньнан асатын жеті кәсіпорын құрудың өршіл 20 жылдық жоспарын белгіледі $13,83 млрд. "Қытайдағы ең ірі электрондық коммерция компанияларының бірінің тұжырымдамасын кеңейту JD бизнес моделіне органикалық түрде сәйкес келуі және компанияның кірісін арттыруы мүмкін. Сондықтан нарық бұл жаңалықты оң қабылдап, оған Орта мерзімді перспективада олардың акцияларының баға белгілеулерінің өсуімен жауап бере алады", - деп есептейді Freedom Finance Global талдаушысы Владимир Чернов.

JD.com өсіп келе жатқан бәсекелестікке тап болады, өйткені қытайлық тұтынушылар өсіп келе жатқан платформалардың ішінен таңдай алады, соның ішінде JD – дің басты бәсекелесі-Alibaba Group, Pinduoduo және басқалары. 

JD.com Alibaba премиум физикалық азық-түлік дүкені Freshippo-ны енгізгеннен кейін 2017 жылы 7Fresh құрды. Өткен айда Alibaba компанияны қайта құрылымдау аясында Freshippo үшін IPO процесін жақын арада бастауды жоспарлап отырғанын айтты.

2017 жылы JD өзінің логистикалық бөлімін тәуелсіз компанияға бөлді. Ол сондай-ақ өзінің жылжымайтын мүлік және өнеркәсіп бөлімшелерін бөліп, оларды Гонконг қор биржасына орналастыруды жоспарлап отыр.