01.08.2023 18:01

Toyota Motor екінші тоқсандағы есепті ұсынды

Toyota Motor Corp. (TM) әлемдегі ең ірі автомобиль өндірушілерінің бірі 2023 жылдың екінші тоқсанына есеп берді (2023 жылдың бірінші бюджеттік тоқсаны). Иен бағамының әлсіреуі және жеткізілім көлемінің жоғарылауы компанияға өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда долларға шаққандағы пайданы едәуір арттыруға көмектесті.

Компанияның кірісі $ 74,23 млрд-қа жетті, бұл бір жыл бұрынғы ұқсас кезеңдегі $63,77 млрд мәнінен 16,4% - ға жоғары. Алынған мән FactSet консенсус болжамынан жоғары болды - $69,52 млрд.

Автокөліктерді тоқсан ішінде жеткізу 2,75 млн бірлікті (+8,1% ж/ж) құрады, ал бір тоқсан бұрын 2,66 млн. Барлық өңірлер жыл сайын жеткізілімдердің өсуін көрсетті. Солтүстік Америкада (Toyota үшін ең үлкен нарық) Lexus модельдерін сатуды есепке алмай, жеткізілімдердің 7,4% - ға өсуіне қол жеткізілді. Ішкі нарықтағы жеткізілім 32% г/г-ға 532 мың автокөлікке дейін өсті. Гибридті модельдер мен электромобильдерді жеткізу 29% г/г-ға өсті, бұл модельдердің жалпы жеткізілімдегі үлесі 30% - дан асты.

Тоқсандағы операциялық маржа бірінші тоқсандағы 6,5% мәнімен салыстырғанда 10,6% - ға дейін өсті. Есепті кезеңде түзетілген операциялық пайда $7,88 млрд (+81,5% г/г) дейін өсті және $6,62 млрд консенсус болжамынан едәуір жоғары болды. кірістердің өсуінің елеулі факторы сатылатын автомобильдер санының ұлғаюы және экспорттық бағыттардағы сату бағасының ұлғаюы болды, бұл баптар бір жыл бұрынғы ұқсас кезең экспорттық бағыттармен салыстырғанда шамамен $4,2 млрд қосымша операциялық пайда әкелді.

Toyota 2024 қаржы жылына арналған болжамын растады. Табыс $38 трлн иен ($266 млрд) деңгейінде күтілуде. Операциялық пайда 3,0 трлн иенді ($21,03 млрд) құрауы мүмкін, бұл жылдан жылға 10% деңгейінде өсуді болжайды, фискалдық жылдың қорытындысы бойынша операциялық маржа 7,8% деңгейінде күтіледі.

"Жоғары сұраныс өндіріс көлемінің қалпына келуімен бірге компанияға бағаны көтеруге және ішкі нарықта жеткізілімдердің айтарлықтай өсуіне қол жеткізуге мүмкіндік берді. Дегенмен, алдағы 12 айда көкжиекте біз Солтүстік Америка нарығында автомобильдерге сұраныстың төмендеу қаупін көріп отырмыз, бұл жеткізілімнің өсуіне қысым жасауы мүмкін. "Қарсы желдер" арасында дамыған елдердің басқа валюталарына қатысты жапон иенасының бағамының ықтимал өсуін атап өтуге болады, бұл тарихи тұрғыдан автомобиль өндірушісінің шығындарына айтарлықтай теріс әсер етті", – деп түсіндірді Freedom Finance Global сарапшысы Дмитрий Поздняков.