08.08.2023 04:12

Wayfair жиһаз сатушысы пайда көрсеткіштерін жақсартты

Өткен аптада Wayfair Inc. (NYSE: W) жиһаз дүкендерінің онлайн желісі екінші тоқсанның нәтижелерін ұсынды. Платформадағы сатып алушылардың белсенділігі жылдан жылға біршама төмендеді, бірақ компания шығындарды едәуір азайтып, рентабельділікке қол жеткізе алды.

Wayfair жоғары инфляция жағдайында тұтынушылық сұраныстың өзгеруіне айтарлықтай қысым көрсетуді жалғастыруда. Басымдықтарды қайта қарау тұтынушыларға үй тауарларына шығындарды көбейтуге мүмкіндік бермейді, дегенмен сатып алудың едәуір бөлігі онлайн-саудаға ауысуды жалғастыруда. Екінші тоқсанда Wayfair өткен жылдың сәйкес тоқсанымен салыстырғанда тұрақты клиенттердің шамамен 8% жоғалтты, ал платформадағы сатып алушылардың орташа шығындары бағаның өсуіне қарамастан $330-дан $307-ге дейін төмендеді. АҚШ-тың негізгі нарығындағы тапсырыстар мен тұрақтылықтың өсуі оң болды, бұл Wayfair жақын арада өсуге қайта оралуы мүмкін екенін көрсетуі мүмкін. Wayfair Канадада, Германияда, Қытайда, Ирландияда және Ұлыбританияда да жұмыс істейтінін ескеріңіз.

Бірақ ең бастысы, Wayfair оң пайда (GAAP емес) және оң ақша ағынына оралу туралы хабарлады. Таза шығындар $400 млн-нан $46 млн-ға дейін қысқарды. менеджменттің айтуынша, компания қазір сатуды ұлғайту бойынша өршіл мақсаттар қоюға мүмкіндік беретін жағдайда. Жалпы пайда мен оң ақша ағынының күшті көрсеткіштері де пайданың өсуінің жеделдеуін көрсетеді.

Пайданы қысқарту-бұл бизнесі үшінші жыл қатарынан баяулап келе жатқан компания үшін маңызды жақсарту. Қазіргі уақытта Wayfair акциялары 52 апталық максимумға жақын жерде қайтадан сатылуда.

7 тамыздағы сауда-саттықта W акциясы $83,26 болды.