28.08.2023 15:06
Dollar Tree пайдасы өте қатты төмендеген жоқ
Кіріс $7,325 млн (+8,2% ж/ж құрады, қарсы болжам консенсусы $7,209 млн.алайда, сату құрылымының төмен маржалық санаттарға – азық-түлік пен қажетті тауарларға ауысуы, ұрлық пен тауарлардың бүлінуінен болған шығындар компанияны пайда болжамының жоғарғы шегін тағы бір рет төмендетуге мәжбүр етті.
Екінші тоқсанда Dollar Tree желісіндегі салыстырмалы сатылымдар трафиктің 9,6% ж/ж ұлғаюы және орташа чектің 1,6% ж/ж төмендеуі аясында 7,8%-ға (консенсус-болжам 4,9%) г/г дейін өсті. салыстырмалы сатылымдар 5,8% ж/ж құрады (консенсус-болжам 5,0%), трафиктің өсуі 3,4%, орташа чек 2,3% құрады. Күнделікті тауарлардың салыстырмалы сатылымы 9,5% - ға өсті. Трафик Family Dollar – да екінші тоқсан қатарынан, ал Dollar Tree-де төртінші тоқсанда өсті.
Есепті тоқсанда Dollar Tree желісіндегі дүкендер саны 24-ке (0,2%) өсіп, 8 153-ке жетті. Family Dollar желісі 33 дүкен ашты. Дүкендердің жалпы саны 16 476 (+0,5%) құрады. Сауда алаңы 133,7 мың шаршы футты (+2,3% ж/ж) құрады. Сауда алаңдарының өсу қарқыны өткен жылмен салыстырғанда 0,8 п. п. - ға баяулады. Дүкендер саны 16 528-ге жетеді деп күтілген.
Жалпы маржа өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда 220 б.п. - ға 29,2% - ға дейін төмендеді. Жалпы маржаның төмендеуінің ең үлкен факторы үстеме бағаның төмендеуі болды (тауарлардың өзіндік құны өткен жылдың сәйкес кезеңіндегі 68,6% - бен салыстырғанда кірістің 70,8% құрады). Сату құрылымының төменгі маржамен қажетті тауарларға ауысуы да әсер етті. Операциялық маржа 2022 жылдың II тоқсанымен салыстырғанда 350 б.п. дейін 3,9% - ға дейін төмендеді, негізінен жалпы маржаның қысқаруына байланысты. Кірістегі коммерциялық және әкімшілік шығындардың үлесі өткен жылдың сәйкес кезеңіндегі 24% - дан 25,3% - ға дейін өсті. Коммерциялық және әкімшілік шығындар негізінен жалақы, өтемақы, дүкендерді жөндеу шығындарының өсуіне байланысты өсті.
Таза пайда $200,4 миллион долларды құрады (жылына 44% - ға төмендеді), ал акцияға шаққандағы пайда 1,60 жыл бұрынғы $0,91 құрады. Таза маржа 2,7% құрады. Нәтиже болжамдар аясында болды. EPS консенсусы $ 0,87 болды.
Жалпы қарыз $3,432 млн құрады, жыл ішінде өзгеріссіз қалды. Таза қарыз года $911 млн (жыл басынан бері +5%) құрады, өсім ақша қаражатының қысқаруымен түсіндіріледі. Пайыздық шығыстар 2 тоқсанда $24,2 млн және жыл басынан бері $50,1 млн құрады, бұл өткен жылмен салыстырғанда 21-22% - ға аз. Бірінші жартыжылдықта операциялық ақша ағыны 1,7 есе өсті, негізінен жұмыс капиталындағы өзгерістер есебінен $923 миллион долларға дейін өсті. 2023 жылдың алғашқы алты айында бос ақша ағыны өткен жылдың сәйкес кезеңімен салыстырғанда $157 миллион долларға өсті. 6 айдағы күрделі шығындар. бір жыл бұрын $520 млн-ға қарсы $776 млн құрады. Акционерлік капитал жыл басынан бері 3% - ға ұлғайып, $9 031 млн-ға дейін $100 млн-ға 700 мыңға жуық акция сатып алынды.
Инвесторлармен болған қоңырауда IR аға вице-президенті Боб ЛеФлер, СЕО Рик Дрейлинг және СЕО Джефф Девис компания 2026 жылы бір акцияға шаққандағы таза кірістің кем дегенде $10 деңгейіне қарай жылжып жатқанын хабарлады.
Барлық сегменттерде салыстырмалы сатылымдар 4-6% аралығында болады деп күтілуде. Пайыздық шығыстар 3 тоқсанда 2 25 млн және жыл бойына $110 млн құрайды (таза қарыздың 3,7%). Бір жылға арналған шығындар болжамы: $2 млрд (40% - Maintenance Capex, 60% - бизнесті кеңейтуге). Тиімді салық ставкасы бойынша күту: 23-24%. EPS нұсқаулықтары: 3-тоқсанда $0,94-1,04 және 2023 жылы 5 5,78-6,08. Компания жылдың екінші жартысы бірінші жартыжылдыққа қарағанда сәтті болады деп күтеді. 3 тоқсандағы кіріс $7,3-7,5 млрд құрайды, ал жыл бойы: $30,6-30,9 млрд. Сауда алаңының өсуі 3-3, 5% құрайды.
«Біз екінші тоқсандағы Dollar Tree нәтижелерін орташа теріс бағалаймыз. EPS-ке айтарлықтай теріс әсер еткен жалпы маржаның төмендеуі, біздің ойымызша, айтарлықтай нашарлауға бейім емес. Дегенмен, құрылымның күнделікті қажеттіліктерге ауысуы компанияның маржасына ұзақ мерзімді теріс әсер етуі мүмкін, өйткені тұтынушылар көптеген жылдар бойы әдеттерін өзгерте алады. Бұл 2008-2019 жылдар аралығында Dollar General-да болды, бұл кезде күнделікті қажеттіліктер жыл сайын сату құрылымында үлкен үлеске ие болды. Дегенмен, компания көбірек маржа қалдыруға мүмкіндік беретін өз брендімен тауарлардың үлесін арттыру бойынша көбірек бастамаларды, сондай-ақ біз құптайтын аспаздық және мұздатылған тағам бастамаларын қабылдауда. Сондай-ақ, жүк пен логистика құнының төмендеуінен үнемдеудің көп бөлігін тек екінші жартыжылдықта көретінімізді ұмытпаңыз. Біздің ойымызша, инвесторлардың есеп беру нәтижелеріне реакциясы тым эмоционалды», - деп түсіндірді Георгий Ващенко, Freedom Finance Global талдау департаменті директорының орынбасары.