15.09.2023 18:37
Adobe кірісі нарық болжамынан асып түсті
«Біз Adobe нәтижелерін оң бағалаймыз, ол табыс пен пайда ретінде күткеннен асып түсті. Компания digital Experience сегментінде біршама әлсіздікті сезінсе де, digital Media-дағы жетістіктер оның орнын толтырудан гөрі көп. Біз жаңа АИ-өнімдерінің даму динамикасын өте оң бағалаймыз және алдағы жылы қаржылық көрсеткіштердің айтарлықтай жақсарғанын көреміз деп күтеміз. Келісімшарттар портфолиосының динамикасы, жарияланған тарифтердің өсуі, маржаның тұрақты өсуі, жаңа ірі серіктестер және AI өнімдері туралы жақсы нарықтық шолулар-мұның бәрі ai трендінің негізгі бенефициарларының бірі ретінде Adobe пайдасына айтады. Мультипликаторларды бағалаудың ағымдағы деңгейлері де одан әрі өсу әлеуетін қалдырады. Дегенмен, негізгі тәуекелдер Figma-мен (Ұлыбритания мен ЕО реттеушілерінің тексеруінен өтеді) мәміледе және макроортаның одан әрі нашарлауында және корпоративтік ат бюджеттерінің қысқаруында сақталады», – деп түсіндіреді Freedom Finance Global аға талдаушысы Егор Толмачев.
Adobe Inc кірісі 10,3% ж/ж, $4,89 млрд-қа дейін өсті, бұл менеджмент гайденсінің жоғарғы шекарасынан және $4,87 млрд деңгейінде нарықтың EPS (түзету) консенсус-бағалауларынан жақсы болды. $4,09–ға жетті, $3,97 нарықтық консенсус пен компанияның $3,95-4,00 бастапқы болжамынан 3% асып түсті.
Adobe бизнестің өсу қарқынының негізгі көрсеткіштер бойынша жақсарғанын көрсетеді, бұл әсіресе ARR және RPO деңгейінде байқалады. Жалпы нәтижелер инвесторлар мен менеджменттің күткенінен жақсы болды.
– Орындауға арналған келісімшарттық міндеттемелер портфелінің көлемі (Remaining Performance Obligations) $15,72 млрд-қа жетіп, өсу қарқынын алдыңғы тоқсандағы +10% ж/ж салыстырғанда +11,4% ж/ж дейін жеделдетті.
– Digital Media сегменті барлық күткеннен асып түсетін кірістер мен ARR өсуінің өте күшті қарқынын көрсетті. Сегменттің кірісі 11,2% г/г-ға $3,59 млрд-қа дейін (алдыңғы тоқсанда+9,7% ж/ж) немесе ВК әсерін есепке алмағанда шамамен +14% ж/ж дейін өсті. Бұл сегменттің жылдық мәндегі таза жаңа қайталанатын кірісінің 3,3% г/г-ға $464 миллион долларға (Digital Media NNARR) дейін өсуімен қатар жүрді, дегенмен менеджменттің өзі тек $410 миллион доллар (-8,7% ж/ж) күткен. Нәтижесінде сегменттің жылдық мәндегі қайталанатын кірісінің көлемі (Digital Media ARR) $14,60 млрд (+9,0% ж/ж) жетті, бұл өткен тоқсанмен салыстырғанда өсу қарқынын біршама баяулатты, бірақ ВК-ны есепке алмағанда Digital Media ARR өсімі +15% ж/ж құрайтынын атап өтеміз. Adobe Firefly, Express және Adobe Stock жаңа клиенттердің санын едәуір арттыруға мүмкіндік берді.
- Creative кіші сегменті бірнеше тоқсан қатарынан өсу қарқынының жеделдеуін көрсетті. Осылайша, III қаржы тоқсанында Creative кірісі өткен тоқсандағы 9,5% ж/ж өсіммен салыстырғанда 10,8% ж/ж өсті. Adobe дәстүрлі түрде клиенттердің бірқатар маңызды жеңістерімен бөлісті: Amazon, Havas, Paramount, SAP, Southern Graphics, TAKETWO Interactive, АҚШ энергетика департаменті. Creative-тің өсуінің маңызды драйвері бейнематериалдар кітапханасының едәуір кеңеюі және Adobe Stock-қа деген жоғары қызығушылық болды, бұл осы тоқсанда рекордтық нәтижелерге қол жеткізді. Компанияның лицензияланған материалдармен және олардың негізінде оқытылған AI модельдерімен жұмыс істеуге «қауіпсіз» көзқарасын атап өткен жөн, бұл оны бәсекелестер аясында оң «ерекшелендіреді».
- Document Cloud ішкі сегменті де күшті нәтиже көрсетті. Сонымен, тоқсандағы кірістің өсу қарқыны +10,8% ж/ж +12,9% ж/ж дейін өсті.Компания DocuSign (+10,5% г/г) осы бағыттағы негізгі бәсекелеске қарағанда өсу қарқынын жоғары көрсетті. Adobe Document Cloud ARR өсу қарқынын тұрақты валютада шамамен +22% ж/ж сақтайды. Менеджмент сонымен қатар браузерлер мен мобильді құрылғылардың Document Cloud сегментіндегі нәтижелерге өте риза болды. Мысалы, мобильді сегмент Adobe Acrobat функционалдығының едәуір кеңеюіне ықпал еткен тіркелген валютада ARR 30+% ж/ж өсімін көрсетті. Негізгі жаңа клиенттердің қатарына Citibank, Morgan Stanley, GlaxoSmitheKline, Volkswagen және Emerson Electric кіреді.
– Digital Experience сегменті кірістің өсу қарқынын +11,6% ж/ж +9,7% ж/ж дейін баяулатты, бұл нарықтық күтулерден жақсы болды. Adobe тұтынушыларды ұстап қалудың жоғары деңгейін сақтайды және өз өнімдері мен қызметтеріне үлкен сұранысты көреді. Компания бірқатар ірі мәмілелерді атап өтеді, олардың ішінде: Amazon, Blue Cross Blue Shield of Florida, Dollar General, Havas, Intuit, IRS, Jet2.com, Lufthansa, Macy' s, MSC Cruises, Novo Nordisk және SAP.
Adobe өз өнімдерін дамытуға ауқымды инвестицияларға қарамастан, жаңа AI өнімдерін монетизациялау әлі басталмағанын ескерсек те, табыстылықтың озық өсу қарқынын көрсете алады. Non-GAAP операциялық маржа тоқсан ішінде 1,0 п. п. т/т 46,3% - ға дейін өсті (+2,2 п.п. ж/ж) маржа бойынша нәтижелер нарықтың 43,6% деңгейіндегі күткенінен едәуір асып түсті. Adobe операциялық шығындардың, сондай – ақ акциялар түріндегі қызметкерлерге өтемақы төлеуге ақшалай емес шығындардың өте төмен өсу қарқынын көрсетеді - SBC өсімі 21% - ға дейін баяулады. Акцияларды кері сатып алу көлемі алдыңғы тоқсан деңгейінде қалып, шамамен $1,0 млрд құрады.еске сала кетейік, компания 2024 қаржы жылының соңында аяқталатын $15 млрд buyback бағдарламасының $3,15 млрд іске асырылмаған.
Менеджмент сонымен қатар табысқа жету мүмкіндігі айтарлықтай төмендеген стратегиялық маңызды Figma сатып алу мәмілесін сәтті жабуға арналған. Қазіргі уақытта мәміле бойынша тергеуді Ұлыбритания мен ЕО монополияға қарсы реттеушілері жүргізуде және мәміле бойынша шешім осы жылдың желтоқсан айының ортасынан аяғына дейін күтілуде. Естеріңізге сала кетейік, Figma Adobe-тің Creative сегментіндегі басты бәсекелесі болып табылады және сатып алу тұтынушыларға зиян тигізіп, нарықтық бәсекелестікті бұзуы мүмкін. Сәтсіз мәміле Adobe-тен R&D және Sales & Marketing-тің агрессивті өсу қарқынын талап етеді, бұл бәсекелестікті жоғалтпау үшін, әсіресе бірлескен даму/дизайн сегментінде.
Adobe-дің 2023 қаржы жылының IV тоқсанындағы болжамдары нарық күткеннен гөрі жақсы болды, негізгі оң тосынсый Digital Media NNARR және EPS (түзетілген). 2023 жылғы IV тоқсандағы кірістер бойынша болжам $4,98–5,03 млрд (+12-13% ж/ж) деңгейінде инвесторлардың ($5,00 млрд) күтулерімен сәйкес келді. Бұл ретте Digital Media NNARR $520 млн деңгейінде болжанады, бұл FactSet консенсус-болжамынан EPS (түзетілген) болжамы 12,6% - ға жоғары болып шықты. 2023 жылдың III тоқсанында $4,10-4,15 құрады, бұл да $4,06 нарық күткеннен жақсы болды.
Менеджмент ai өнімдерінің монетизация әсері біраз уақыт алатынын және алдағы жылдарға созылатынын тағы да растады. Дегенмен, кейбір бизнес көрсеткіштері бойынша айтарлықтай жақсарту қазірдің өзінде байқалады, атап айтқанда: тұтынушылар саны және ARR. Компанияның жетістіктеріне қарамастан, инвесторлардың бір бөлігі наразы болып қалды жарылғыш өсуге сену. Қолданба функционалдығының айтарлықтай кеңеюі аясында Adobe 2023 жылдың 01 қарашасынан бастап Америка мен Еуропадағы Creative Cloud жоспарларының көпшілігінің бағасының өскенін жариялады. Сондай-ақ, бірқатар өңірлерде валюталық ауытқулардың күшті әсеріне байланысты тарифтер көтеріледі. Соған қарамастан, компанияның корпоративтік келісімшарттық базасы негізінен көпжылдық келісімшарттармен ұсынылатындығын, ол аяқталғанға дейін жүргізілмейтін баға шарттарын қайта келісу маңызды. Қазір компания бірінші кезекте клиенттер санының өсуіне шоғырланған және оларды қосымша монетизациялауға көп көңіл бөлмейді. Менеджмент биылғы жылы Adobe-дің жаңа өнімдерінің әсері материалдық әсер етеді деп күтпейді, бірақ бірнеше жыл ішінде бизнестің біртіндеп өсуін күтеді.