20.09.2023 17:22

Boeing алдағы 20 жылда Қытайда сұраныстың артуын күтуде

АҚШ-тың Boeing (BA) Авиакомпаниясы Қытайға жаңа ұшақтарды жеткізудің 20 жылдық болжамын сәл көтеріп, экономикалық өсуді және ішкі тасымалдауға сұраныстың артуын алға тартты.
 
«Болжам небәрі 75 ұшаққа немесе 0,88% - ға көтерілді, бұл жиырма жылдық көкжиекте жылына 3,75 ұшақтың өсуін білдіреді, дегенмен ол біркелкі емес және болжау мерзімінің ұзағырақ бөліктеріндегі тапсырыстардың артуымен болуы мүмкін. Boeing осы уақыт ішінде 737 MAX моделін қайта сатуды күтетіндіктен, жиырма жыл ішінде оның орташа құны средней 120 млн болғанда, кіріс бұрынғы болжамға қатысты 9 9 млрд-қа артады. Осыған байланысты Boeing акцияларының құны ФРЖ-ның мөлшерлеме бойынша шешімі қарсаңында өсе бастауы мүмкін, содан кейін нарық ФРЖ өкілдерінің ақша - несие саясаты бойынша одан әрі болжамдарын бағалайды және оларға жауап береді», - дейді Freedom Finance Global талдаушысы Владимир Чернов.

Алдын ала есептеулер бойынша қытайлық авиакомпанияларға алдыңғы болжамдағы 8485 ұшақпен салыстырғанда, 2042 жылға дейін 8560 жаңа коммерциялық ұшақ қажет болады.

Маусым айында компания әлемдік әуе тасымалы нарығының 20% құрайтын Қытайға қатысты әлі де «өте оптимистік» екенін айтты.

Алайда Boeing өзінің ең көп сатылатын 737 MAX жеткізілімінің қайта басталуын күтуде, ол үшін екі өлімге әкелетін ұшақ апатынан кейін нарық төрт жыл бойы жабылды.

Американдық ұшақ өндірушісі Қытайдың әуе кемелері паркі алдағы 20 жыл ішінде екі еседен астам және 9,6 мыңға жуық ұшақты құрайтынын және оның ішкі авиациялық нарығы болжамды кезеңнің соңына қарай әлемдегі ең үлкен нарық болатынын айтты.
Қытайдағы ішкі әуе тасымалы пандемияға дейінгі деңгейден асып түсті, халықаралық тасымалдаулар да тұрақты өсуде. Boeing осы тенденциялармен үйлесіп, Қытай паркін өз ұшақтарымен қамтамасыз етуді жоспарлап отыр.
Boeing қоймасында қытайлық тапсырыс берушілерге арналған 85-ке жуық MAX ұшағы бар.
Сәуір айында Қытайдың авиациялық реттеушісі Boeing жеткізуді қайта бастаудың негізгі қадамы ретінде қарастырған есепті жариялады, бірақ әлі де перспективалы тармақтардың ешқайсысы орындалмады.