27.09.2023 11:25

Президент Джо Байден Мичигандағы ереуілге қосылды

Президент Джо Байден Мичигандағы ереуілге шыққан автокөлік жүргізушілерінің пикетіне қосылып, олардың жалақысын 40% көтеруге шақыруын қолдады және олар алғанынан әлдеқайда көп лайық екенін айтты.

АҚШ президентінің қазіргі тарихтағы ереуілге шыққан жұмысшыларға алғашқы сапары Республикалық партияның Президенттігіне кандидат Дональд Трамп Мичигандағы автомобиль өнеркәсібі қызметкерлерінің алдында сөйлегеннен бір күн бұрын болды. Саясаткерлер арасындағы мұндай дүрбелең кәсіподақтардың сайлау жарысында қаншалықты маңызды екенін және олардың сайлаушылардың ең ықпалды топтарының бірі болып қала беретінін тағы бір рет көрсетеді.

Байден General Motors (GM) компаниясына тиесілі бөлшектерді тарату орталығына барып, сырттағы ондаған пикеттерге қосылды.

«Компаниялар қиындықтарға тап болды, бірақ қазір олар өте жақсы жұмыс істеп жатыр. Ал сіз не білесіз? Сіз де керемет жақсы болуыңыз керек», - деді Байден ереуілге шыққан жұмысшыларға.  
 
Компаниялардың күрделілігі туралы айтатын болсақ, Байден 2009 жылы американдық автомобиль өндірушілерге мемлекеттік көмек және бұрынғы жалақыны қысқарту туралы айтқан.

Байден жұмысшылардың жалақының 40% өсуін қолдай ма деген тікелей сұраққа жауап бере отырып, ол жұмысшылар бұл үшін сауданы жалғастыруы керек деп жауап берді.  Осылайша, Байден АҚШ-тың флотын электрлендіруге тырысады, бұл үлкен ақша мен салық жеңілдіктерін құю арқылы, бұл автомобиль жұмысшылары арасында өте танымал емес.

Трамп Байденді автомобиль өндірушілерінің арқасына "пышақ салды" деп айыптады. Байденнің электромобиль мандаты АҚШ-тың автомобиль өнеркәсібін "бұзады" және "олардың жұмыс орындарының мыңдаған автомобиль өндірушілеріне"шығын әкеледі дейді.

Осы келіспеушіліктерге қарамастан, UAW президенті Шон Фейн Байденмен әуежайда кездесті, кәсіподақтың электромобильдерге ауысу мәселелерін талқылады және Президентке UAW қара бейсбол қалпағын берді, Байденнің сапарын «тарихи сәт» деп атады. Фейн компания басшыларын пайда алып, жұмысшыларды «қалдықтар үшін күресуге» қалдырды деп айыптады.

Автокөлік компаниялары Байденнің жалақыны 40% көтеруді қолдауы UAW-пенромаға келуді қиындатуы мүмкін деп хабарлады. Байден мен Трамптың сапарлары аясында жеткілікті қарқынды келіссөздер тоқтап қалды.
 Tesla компаниясының басшысы Илон Маск еңбек қақтығысы туралы өз пікірін білдірді.  Ол жұмыс күнінің қысқаруы аясында жалақының 40% өсуі компанияларды банкротқа ұшыратады деп санайды. Тесла зауыттары одақтас емес.