10.10.2023 18:33

PepsiCo өзінің жылдық пайда болжамын үшінші рет көтерді

PepsiCo Inc (PEP) өзінің негізгі нарықтарында бірнеше рет бағаны көтеруді күтеді және оның тағамдары мен сусындарына тұрақты сұранысты күтеді.

Mirinda және Gatorade сияқты брендтерге ие компанияның акциялары үшінші тоқсандағы пайда бағасынан асып түскеннен кейін премаркетте шамамен 3% - ға өсті.

Сұранысқа қысым көрсетуі мүмкін бағаның өсуінің бірнеше раунды іс жүзінде кірістің өсуіне айналды. Компания, мысалы, Франция нарығында қиындықтарға тап болса да, реттеушілер инфляцияны тежеу үшін бағаны ұстап тұруға тырысады.

Үшінші тоқсанда бағалар орташа есеппен 11% - ға өсті, ал органикалық көлем 2,5% - ға төмендеді.

PepsiCo және оның бәсекелесі Coca-Cola (KO) әлемдік сода нарығындағы үстемдігінен, сондай-ақ тұтынушылардың үнемді шығындарын әртараптандырудан пайда көрді.

PepsiCo-ның таза кірісі шамамен 7% - ға өсіп, $23,45 миллиард долларға жетті, бұл өткен бағалаулардан 23,39 миллиард доллардан асып түсті, бұл 17 тоқсандағы ең төменгі көрсеткіш. Бір акцияға $2,25 түзетілген пайда $2,15 күткеннен асып түсті.

Солтүстік Америкадағы Frito-Lay бөлімшесі кірістің органикалық өсуінің 7% - ға өскенін хабарлады, ал көлемі аздап төмендеді.

PepsiCo 2023 қаржы жылында бір акцияға шаққандағы негізгі пайда $7,54 болады деп күтеді, бұл алдыңғы $7,47 болжамымен салыстырғанда, кірістің жылдық органикалық өсуін 10% деңгейінде сақтайды.