12.10.2023 18:58
Delta Air Lines үшінші тоқсанда $1 миллиард доллардан астам табыс тапты
Компанияның есепті тоқсандағы кірісі $15,5 млрд құрады, бұл ретте МӨЗ түсіміне түзетілген көрсеткіш $14,5 млрд құрады, бұл қыркүйек айында ұсынылған гайденс диапазонының ортасы болып табылады.
Бір жыл ішінде жолаушылар кірісі 14% - ға $13,1 млрд-қа дейін өсті. Өсу қарқыны 2021 жылдың дауылды жазынан кейін баяулау үрдісін жалғастыратынын атап өтуге болады. сатудың оң өзгеру фактісі негізінен тұтынушылар тарапынан әлі де күшті сұранысқа байланысты: жолаушылар трафигі бір жылда 17% - ға өсті, бұл өткен жазғы тоқсаннан 1 п. п. төмен. Трафиктің айтарлықтай жылдық өсуі тек АҚШ-тағы рейстерде байқалады, бұл сала қазірдің өзінде қалпына келген сияқты және Латын Америкасына (ЛА) Орталық Америка елдерінің танымалдылығына және LATAM бар SP-ге байланысты. Бұл ретте екі межелі аймақ та 1 асуға кірістіліктің төмендегенін көрсетті. бір миль (Passenger Yield), бұл билет бағасын түзетуді көрсетеді. Трансатлантикалық (+23%) және транс — Тынық мұхиты (+62%) рейстеріндегі бір жылдағы өсу қарқыны сәйкесінше 2 және 3 есе баяулады, дегенмен passenger Yield - тің жылдық сегменттегі өсуінің жалғасуын ескере отырып, бұл әлі де айтарлықтай әсерлі нәтижелер, бұл аймақтардағы күшті туристік сұранысты көрсетеді. Passenger Yield-тің жалпы көрсеткіші үй нарығының орташа кеңеюін ескере отырып, 2021 жылдың соңынан бері алғаш рет бір жыл ішінде 2% - ға төмендеді.
Бір қызығы, сыныптар бөлінісінде адалдық бағдарламаларынан және ілеспе қызметтерден түскен түсімді есепке алмағанда, сыйлықақылық ұсыныстан түскен түсімнің үлесі 1,1 п.т. - ға 43,6% - ға дейін өсті. Бұл компанияға бәсекелестік жоғары ішкі нарықтағы операциялардың жоғары үлесін ескере отырып, нәтижелердің тұтынушылық мінез-құлық пен экономикалық жағдайға сезімталдығы аясында тарифтерді түзету кезеңінде Passenger Yield құлдырауын тежеуге мүмкіндік береді.
Жолаушылар тасымалының жоғары белсенділігіне байланысты жүк тасымалы маңызды емес көрінеді, бірақ олардың үлесі шамалы.
Түзетілген операциялық маржа 13,5% құрады, бұл менеджмент күткеннен сәл жоғары, дегенмен нарық күткендей деңгейде тұр. Бұған бірден бірнеше факторлар ықпал етті. Рейстердің жинақталуы әлі де 88% деңгейінде. Бұл, соның ішінде, жанармай құнына әсер етті: тоқсанның қорытындысы бойынша галлонның орташа бағасы $2.76 болды, бұл менеджменттің гайденсінің төменгі шекарасына жақын, тіпті Brent-тің орташа бағасы 15% - ға төмен болған алдыңғы тоқсанмен салыстырғанда жеке МӨЗ сатылымы шамамен бірдей деңгейде қалды.
2023 жылдың қорытындысы бойынша нәтижелер менеджментінің күтулері сәл түзетілді, бірақ олар жоғары болып қала береді. Енді EPS диапазоны $6-6, 25, бұрын жоғарғы шекара $7болды.
Бір жыл ішінде 2023 жылдың IV тоқсанына арналған брондау көлемінің номиналды төмендеуіне қарамастан, бұл ең алдымен билет бағасын түзетумен байланысты, жолаушылар тасымалына сұраныс күшті болып қала береді, менеджмент ла кестесін күшейтеді: оңтүстік және Орталық Америкаға рейстерде шамамен 35 000 орын қосу, желтоқсан айында Кюрасаоға тоқтаусыз рейстерді қайта бастау туралы жарияланды 2023, 2010 жылдан бері алғаш рет, сондай-ақ Aeroméxico-мен серіктестікте 2024 жылдың қаңтарынан бастап Мексиканың 7 әуежайынан АҚШ-тың 9 бағытына дейінгі 17 жаңа бағыт туралы. Алайда, осы аймақтағы одан әрі кеңею билет бағасын түзетуге ықпал етеді.
«Біз Delta Airlines есептілігін бейтарап бағалаймыз, өйткені нәтиже ешқандай тосынсыйлар әкелмеді. Инвесторларды жігерлендірмейтін 2023 жылдың IV тоқсанында күтілетін жоғары жанармай бағасына қарамастан, компания нарықта күшті позициялар мен маржаны басқару құралдарына ие (мұнай өңдеу зауыты арқылы келесі 3 айда мұнай өнімдері құндық мәнде көбірек сатылуы мүмкін)», – деп атап өтті Freedom Finance Global аға талдаушысы Сергей Глинянов.