17.10.2023 11:29

UAW ереуілі GM және Ford қаржылық стратегияларына әсер етуі мүмкін

General Motors (GM) және Ford (F) болашақта инвесторларға капиталды қайтару үшін жеткілікті ресурстарға ие болу үшін жаңа электромобильдерді әзірлеуге миллиардтаған қаражат жұмсаудың түзетілген, бірақ әлі де шабыттандыратын жоспарларын жасады. Алайда, бұл жоспарлар Автомобиль өнеркәсібі жұмысшылары одағының (UAW) ереуіл шығындарының өсуіне және компаниялардың қаржылық көрсеткіштеріне ауыртпалық түсіретін кәсіподаққа тиімді келісімшарт шарттарының келешегіне қауіп төндіреді. Morgan Stanley сарапшысы Адам Джонас күрделі шығындарды азайту, электромобильдердің мақсаттарын кейінге қалдыру, шығындарды кеңірек бөлу және корпоративтік «портфельдегі» басқа өзгерістер компаниялардың көкжиегінде болуы мүмкін деп санайды.

«Кәсіподақ еңбекті жақсартудың қандай шарттарына қол жеткізетініне кәсіпорындардың еңбекақы төлеу қорына ай сайынғы шығыстары байланысты болады, бұл компанияның бос ақша ағынына және соның салдарынан дивидендтік төлемдердің мөлшеріне тікелей әсер етеді. Компаниялар сонымен қатар жаңа өндіріс орындарына инвестицияларды азайта алады және электромобильдерге көшу баяулайды. Менің ойымша, бұл тәуекелдер мен ықтимал салдарлар Детройттағы «үлкен үштік» автокөлік өндірушілерінің акцияларының бағасына енгізілген және енді сауда-саттыққа қатысушылардың басты назары келесі аптада жариялайтын автомобиль өндірушілерінің қаржылық есептілігіне аударылады. Бүгін мен бұл жаңалыққа ешқандай нарықтық реакция күтпеймін», - дейді Freedom Finance Global талдаушысы Владимир Чернов. 

GM үшінші тоқсанның нәтижелері туралы 24 қазанда, ал Форд 26 қазанда хабарлайды. GM үшінші тоқсанда ереуілге байланысты шығындарға байланысты $200 миллион долларға төмендегенін жариялады.

JP Morgan талдаушысы Райан Бринкман ереуілдер GM мен Ford-қа $500 миллионнан астам шығын әкелді деп есептеді. Бринкманның бағалауы бойынша, Ford қазір күніне $44 миллион доллар жоғалтады, ал GM күніне $21 миллион доллар жоғалтады.

Ford 11 қазанда UAW президенті Шон Файн компанияның әлемдегі ең табысты кәсіпорны болып табылатын Кентуккидегі құрастыру зауытында ереуілге шығуды бұйырған кезде қатты зардап шекті. Kentucky Truck жылына $25 миллиард доллар немесе минутына $48 мың доллар табыс әкеледі.

Ford-тың топ-менеджерлері автоөндіруші жаңа кәсіподақ келісімшартына жұмсай алатын шегіне жетті деп мәлімдегеннен кейін, Файн: «Барып, Ford компания басшыларына миллиондаған ақша жұмсағысы келгенде немесе Уолл-стритте сыйлық бергісі келгенде пайдаланатын үлкен чек кітапшасын алыңыз», - деп жауап берді.

Соңғы қаржылық есеп бойынша Форд осы жылдың бірінші жартыжылдығында дивидендтерге $3,8 миллиард доллар жұмсады. Мамыр айында компания инвесторларға дивидендтер мен акцияларды сатып алу арқылы жыл сайын инвесторларға бос ақша ағынының 40% - дан 50% - на дейін бөлуді жоспарлап отырғанын айтты.

2022 жылдың тамызында GM Директорлар кеңесі акцияларды сатып алуды қаржыландыруды $3,3 миллиард доллардан $5 миллиард долларға дейін арттырды. Компания 2023 жылдың алғашқы алты айында акцияларды сатып алуға 869 миллион доллар жұмсағанын және осы уақыт ішінде акциялар бойынша $250 миллион доллар дивиденд төлегенін хабарлады.

Шілде айында GM биылғы жылы электромобильдер мен аккумулятор зауыттарына жоспарланған шығындарын $11-12 миллиард долларға дейін қысқартты. бұған дейін компания биылғы жылы электромобильдер мен аккумулятор зауыттарын дамытуға $13 миллиард долларға дейін жұмсай алатынын айтқан болатын. Сондай-ақ, компания келесі жылдың соңына дейін шығындарды $1 млрд-қа қысқарту мақсатын көтерді.

Осы айдың басында Ford Маршаллда (Мичиган штаты) жоспарланған м3,5 миллиард долларлық аккумулятор зауытын баяулатты. Басшылық Ford-тың болашақ өнімге салған инвестициясын одан әрі қысқарту, егер UAW-мен «жаман келісім» жасалса, орын алуы мүмкін деп ескертті.

Дегенмен, кейбір инвесторлар дивидендтер мен акцияларды сатып алу жалғасуы мүмкін деген оптимистік көзқараста.

GM акцияларына иелік ететін ACR Alpine Capital Research портфолио менеджері қысқа мерзімді перспективада дивидендтер төлеуді тоқтата тұру немесе акцияларды сатып алуды шектеу туралы үлкен алаңдаушылықты көрмейтінін айтты. Электромобильдерге инвестиция салу жалғасуы керек, деп қосты ол, егер жұмыс толық тоқтап қалса, компаниялар қосымша қолма-қол ақшаны пайдалануы керек деп алаңдайтынын айтты. GM қазірдің өзінде UAW кеңейтілген ереуілінен сақтандыру ретінде $6 млрд жаңа несие желісін ашты.