27.10.2023 13:38
PACCAR есебі тағы да күткеннен жақсы нәтиже көрсетті
«ACT деректері қыркүйек айында біршама төмендегенін көрсеткенімен, жаңа тракторларға жоғары сұранысты растайды және Біз алдағы 12 айдағы нәтижелер әлі де жоғары болатынына сенімдіміз, бірақ көлік нарығындағы теңгерімсіздік және ең жоғары белгілерден сату көлемін түзету аясында бұл барған сайын алаңдаушылық туғызады»,-деп атап өтті Сергей Глинянов, Freedom Finance Global талдаушысы.
PCAR сатылымы бір жыл ішінде $8,2 миллиард долларға дейін 23% - ға өсті, бұл өте күшті нәтиже деп санауға болады. Қатарынан алты тоқсан ішінде кірістің жыл сайынғы өсу қарқыны 20% - дан төмен түспейді.
Жүк көлігі сегменті тасымалдау нарығындағы аралас тенденцияларға қарамастан өзін сенімді сезінуді жалғастыруда. Жалпы, компания 50,1 мың жүк көлігін сата алды. АҚШ пен Канада нарығында тоқсандық жеткізілім өсімі 3,1 мың автокөлікті (+12,7%) құрады. Kenworth және Peterbilt тракторларына сұраныс тұрақты болып қала береді, дегенмен тоқсандық сатылымның жылдам өсу қарқыны бар Daimler жүк көліктерінен аздап ұтылады. Менеджменттің пікірінше, Peterbilt 589 сияқты жаңа өнімдер жақсы нәтиже көрсетеді және 2024 жылы рентабельділікке оң әсер етеді деп күтілуде. Бұл модельдің іске қосылуы Солтүстік Америка нарығындағы кірісті арттыруы мүмкін: ол Peterbilt өндірісінің шамамен 20% құрайтын ағымдағы модельді ауыстырады. 8-сыныпты жаңа жүк көліктерінің нарық көлемі бойынша жыл қорытындысы бойынша күтулер іс жүзінде өзгерген жоқ және орташа есеппен 305 мың белгіде қалды, бұл Volvo-ның 330 мың бірлікке қарағанда консервативті болып көрінеді. алайда, 2024 жылы күтулер онша оптимистік емес көрінеді: PACCAR менеджменті 260-300 мың бірлік диапазонын берді (орташа алғанда шамамен 8,2% төмендеу). Алайда, 2024 жылы үміттер онша оптимистік көрінбейді: PACCAR менеджменті 260-300 мың бірлік диапазонын берді (орташа алғанда шамамен 8,2% төмендеу). Бұл тұтастай алғанда сегменттегі жоғары сатылымдарға байланысты болуы мүмкін: АҚШ-тың экономикалық талдау Бюросының мәліметтері бойынша, ауыр жүк көліктерінің айлық сатылымы тарихи орташа деңгейден жоғары болып келеді, дегенмен ол ең жоғары деңгейден 9,2% - ға түзетілген. Жаңа тракторлардың бағасы жалпы инфляцияны төмендету және қолдау көрсетілетін жүк көліктерінің бағасын төмендету қысымымен өсу қарқынын бәсеңдетеді.
Еуропалық нарықта бір жылдағы сатылымның өсу қарқыны 9% құрады, бұл соңғы үш тоқсандағы ең жоғары нәтиже. 2023 жылдың қорытындысы бойынша нарық көлеміне қатысты орташа күтулер 310-330 мың бірлік диапазонына дейін аздап өсті. Simi мәліметтері бойынша, Ирландияда DAF нарық үлесі 15,3% болатын тіркеу саны бойынша үшінші орында (2022 жылы 13,4% болды). Сондай-ақ, осы брендтің сатылымы Оңтүстік Америка өңірі есебінен сенімді көрінеді, онда нарық үлесі қазірдің өзінде 10% - составляет құрайды, жыл қорытындысы бойынша нарық көлемі 105-115 мың бірлік деңгейінде күтіледі (алдыңғы тоқсандағы күтулерге қатысты өзгерістер жоқ). Сегменттің салыққа дейінгі кірістілігі рекордтық деңгейде қалады-14,5%.
Бөлшектер сегменті бір жыл ішінде 7,5% - ға өсті, бұл көрсеткіштің қатарынан екі тоқсаннан кейін баяулауды көрсетеді. Менеджмент төртінші тоқсанда бөлшектер өндірісінің өсуі 7-9% құрайды деп күтеді, ал жаңа PDC қосымша өсу нүктелерін қамтамасыз етеді. Сондай-ақ, уақыт өте келе қалпына келтірілген қозғалтқыштардың саны артады деп күтілуде, бұл 2024 жылы бөлшектер бизнесіне оң әсер етеді. АҚШ-тағы қосалқы бөлшектер бағасының өсу қарқыны өңдеу өндірісі үшін орташа мәннен жоғары болып қалады, бұл сегменттің маржасын тұрақты етеді: тоқсанның қорытындысы бойынша ол 26% - дан асты.
PACCAR-бұл нарықтағы позициясын жақсартуға тырысатын компания, 10 жыл ішінде Kenworth пен Peterbilt Class 8-дің АҚШ нарығындағы үлесі 25% - дан 30% - ға дейін өсті. Ағымдағы нарықтық жағдайлар (бастапқы және қайталама нарықтағы сұраныс пен ұсыныстың теңгерімсіздігі), сондай-ақ нөлдік шығарындыларға көшу жаңа техниканы сатуға ықпал етеді.